Американските ВВС получиха първия F-15E Strike Eagle с РЛС с АФАР

Pan.bg 22 юли 2014 | 13:25 views (2633) commentaries(15)
img Defense Aerospace

ВВС на САЩ получиха първия модернизиран по програмата RMP (Radar Modernization Program) изтребител F-15E Strike Eagle, съобщава Defense Aerospace. В хода на програмата за модернизация на изтребителя се инсталира РЛС APG-82(v)1 с активна фазирана антенна решетка (АФАР). Новата РЛС заменя остарелите 200-годишни APG-70 с механично сканиране и изискващи много повече време за техническо обслужване (трима специалисти извършват проверки на всеки 30 часа нальот).
Първият модернизиран F-15E е от състава на 389 иае от 366-то авиокрило (авиобаза Mountain Home, Идахо) и до сега е налетял 11 часа.
Първият полет на опитния изтребител F-15E с РЛС с АФАР се е състоял през януари 2011, като до 2017 г. концернът Boeing трябва да модернизира общо 47 изтребителя F-15 (от състава на 389-а и 391-а иае) с новите РЛС.

image


loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 15

  1. #1
    Опорна точка 22 юли 2014, 13:37
     
    0
     
    0

    Опа кво стана нали уж стелт мелт а пък накрая гръбнакът на изтребителната им авиация е технология от 70-те започната в края на 60-те.Афар и на рафал има ако става въпрос.Що така бе янки нали уж много текнологии мекнологии пък се излагате кат кифладжии.

  2. #2
    Грешков 22 юли 2014, 14:25
     
    0
     
    0

    "Новата РЛС заменя остарелите 200-годишни APG-70 с механично сканиране и изискващи много повече време за техническо обслужване (трима специалисти извършват проверки на всеки 30 часа нальот)."

    Време беше да се заменят :)

  3. #3
    123 22 юли 2014, 15:21
     
    0
     
    0

    200-годишни APG-70

  4. #4
    Енчо Добрев 22 юли 2014, 16:21
     
    0
     
    0

    Абе 2000, бе, какви 200.....:)

  5. #5
    TPE3BEH 22 юли 2014, 16:26
     
    0
     
    0

    Опорна точка, Рафала още няма АФАР. Тепърва ще му слагат с модернизация. Дори и 20 годишните APG-70 е технология с която не разполагат много страни все още. В последните години французи, евробойци и руснаци успяха да догонят американците при многоцелевите изтребители от четвърто поколение - нещо което те са направили в началото на 90-те. За 5-то поколение пък да не говорим. Във военно отношение всички останали дишат прахта на американците, а хората си чешат езиците и си говорят "опорни точки"...

  6. #6
    Fulcrum 22 юли 2014, 17:05
     
    0
     
    0

    И в какво ги догонват бе още 80-те руснаците пускат радар с пасивна фазирана решетка за Миг-31 с далечина на прехват от 280км.Апг-70 е технология от 70-те за Ф-14 tomcat.Я виж дали Рафал няма радар с активна решетка разработка на талес защото имат и грешиш ти.

  7. #7
    Ведърски 23 юли 2014, 16:26
     
    0
     
    0

    Fulcrum, РЛС "Заслон" е толкова високотехнологична и"лека", че не може да се качи на нищо друго освен МиГ31. То вярно, че за него е пра
    вен доколкото си спомням, но ако имаха СССР достатъчно добра елементна база, този радар щеше да е много по-лек и компактен и би могло да го "качат" и на Су 27. Западния свят винаги е имал по-добра електроника. Не виждам защо се присмивате на Ф15- един абсолютно доказан боен самолет.

  8. #8
    Fulcrum 23 юли 2014, 21:05
     
    0
     
    0

    Zashtoto vupreki napuvaneto grubnak na aviatsiqta im se okaza samolet proektiran nachaloto na 70-te.Pri dobra matematicheska i fizicheska baza v obrazovanieto kakvato rusnatsite nesumneno imat elektronikata se navaksva burzo.No vij v aerodinamikata i svruxmanevrenostta amerikancite nqma da gi stignat nikoga.Kude e dokazan sreshtu irakcani bushmeni i kamilari koito si mislqt che qzdeiki kamila sa po-burzi ot vqtura.A stiga.

  9. #9
    Cyber 24 юли 2014, 14:54
     
    0
     
    0

    Трезвен обнови си опорните точки.
    Провери си мейла сигурно са ти пратили упдейт.
    Самолета не е само АФАР и оръжието не е само електроника.
    Кажи кой е западния аналог на С-400 или Панцир Ц1? Има и много други примери.
    В някой случаи само електроника не върши работа.
    Да не говорим за въздействието на ядрен взрив или електромагнитен импулс.

  10. #10
    Fulcrum 24 юли 2014, 15:34
     
    0
     
    0

    S-400 nqma nai-blizkoto za koeto se seshtam e Patriot.No Pantsir ima i se naricha Crotale NG.

  11. #11
    Вейдърски 24 юли 2014, 17:51
     
    0
     
    0

    То по тази логика МиГ31 и Су 27 къде са се доказали?Не си мисли, че само СССР и Русия имат голяма научна и образователна база. И други я имат. Само че, за добро, или лошо един адекватен боен самолет без електроника не може. За аеродинамиката съм съгласен, че Русия е лидер, но смятам, че това се дължи най-вече на някои разлики в схащанията в Русия, САЩ и Европа за това как трябва да "работи" и какво точно трябва да може един изтребител. Русия отдава много голямо значение на свръхманевреността, другите според мен отдават по-голямо значение на усъвършенсвуването на бордовите сензори и оръжейни системи .

  12. #12
    Fulcrum 24 юли 2014, 18:24
     
    0
     
    0

    I kakuv napreduk ima Usa kato Frantsiq s mnogo po-maluk budget ima sushtite sistemi i kato otpikoelektronen kompleks i kato radar i kato avionika i kato vsichko.Prosto amerikancite sa edin nadut balon.Mig31 shte se dokaje mnogo lesno ama na smelite amerikantsi mai ne im stiska da gi napadnat nali uj sa mnogo napred.A be kvo ti obqsnqvam to veche Gripen e s fazirana reshetka ti za nqkakvi amerikanski poqlnitsi mi govorish.

  13. #13
    Вейдърски 25 юли 2014, 21:13
     
    0
     
    0

    Ами САЩ са си достатъчно напред, както и Франция. И Швеция и ЕС изобщо.Ти пишеше за напредъка на Русия, а аз ти казвам, че имат различни виждания. И моля те пиши на кирилица. Не искам да се тормозя...

  14. #14
    д 02 авг 2014, 11:35
     
    0
     
    0

    те,руските пияници,по принцип нямат аналог в света
    и най-бързите часовници правят...а на стелта имат ли аналог?Хората го имат от 20 години а безаналоговите сега правят нещо подобно което ще влезе на въоръжение след 20 години...
    с Булавата за малко да думнат Камчатка идиотите а с Глонаса напълниха океана с желязо д..ба и безаналоговите турбокретени :Д

  15. #15
    Ватманчето 04 окт 2014, 17:48
     
    0
     
    0

    Много критики на руските самолети! но как ще обясните, че на изложенията -- НИКОЙ не иска да води въздушен бой с тях??? И то със СУ-30. И дума не отварям за СУ35,37 ! А пък и вижте как СУ-27 "победи" с 4:1 американските Ф-15,16,18. И то в САЩ, през 1992г. така, че давайте по-реално.

Напиши коментар

Задължителни полета*

За реклама

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Новини от агенция Xinhua

Прочети още
eXTReMe Tracker