ОБЗОР НА ПЪРВИТЕ ТРИ ДНИ НА АВИОСАЛОН БУРЖЕ

Pan.bg 18 юни 2015 | 13:49 views (2547) commentaries(6)
img Анализ на Д.Ставрев, сп.КРИЛЕ

Поръчките на първия ден на Le Bourget 2015 - 450

При видовете самолети естествено водят тяснофюзелажните машини
image

При моделите самолети малко неочаквано на първов място е китайския C919 на COMAC
image

Двубоят Airbus v/s Boeing още от първия ден е ожесточен
image

При куповачите водят тези от азиатско-тихоокенския регион, следвани от тези от Близкия Изток и Персийския залив
image

Общият брой на поръчените самолети е 450 (414 реално поръчани и 36 капарирани), доста по-малко от поръчаните 538 на първия ден на авиоизложението Farnborough 2014
image

Най-много поръчки бяха за 60 броя Airbus A320neo за лизинговата компания GECAS.
Airbus направи 145 поръчки.

image

------------------------------------------
Втори ден - 342 поръчки

Във втория ден на изложението в Бурже гражданските авиокомпании обявиха нови 342 поръчки. Стигна се до капарирането на още 80 сделки.
Този път надделяха Boeing.
Те обяви 244 поръчки. Лизинговата компания AerCap заяви 100 броя Boeing 737 Max 8.
Airbus сключи едва 58 поръчани самолети, 54 от тях бяха от семейството А320.

----------------------------------------------------------
205 поръчки на 17 юни на Бурже - ден трети

На 17 юни Airbus обявиха 128 нови поръчки. Най-голямата бе 62 броя A320neo за Synergy Group и още 60 машини от същия тип за неназован клиент в Азия.
Boeing направиха 27 договора, като изненадата дойде от поръчаните 20 карго машини от модела 747-8F за руската авиокомпания „Волга-Днепр”.
За сега поръчките между Boeing и Airbus са с резултат 350 срещу 331 в полза на американците.
За трите дни на Бурже досега са направени 881 поръчки и 116 опции на стойност $56,5 млрд.
--------------------------------------------------------------




loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 6

  1. #1
    zerto 18 юни 2015, 22:01
     
    4
     
    2

    Утре започват дните за широката публика. Като изключим сделките, които нямат отношение към зрелището, общо взето тази година изложението изглежда доста постно. Изпълнено е с френски образци (което е ясно), САЩ са с най-стандартно изложение, без върхови модели, Русия почти напълно отсъства - има някакви 30 см-ови модели и това е , азиатците - с рисунки и модели, Израел - с играчки за журналисти и това е! Скука, но франсетата си го заслужават, заради тъпотите им не могат вече да намерят изложители нито на запад , нито на изток!

  2. #2
    Гражданин 18 юни 2015, 23:33
     
    2
     
    3

    Когато намериш обяснение за омразата към така наречените от теб "франсета" ще се съглася.Откога пък французите трябва да са мразени и за какво.А Бурже ако е слабо то за другите подобия на авиоизложения не знам какво трябва да се каже.

  3. #3
    zerto 18 юни 2015, 23:57
     
    2
     
    0

    Да ти превеждам от български, защото явно не го владееш..."общо взето тази година изложението изглежда доста постно"...това е сравнителна форма!!! Означава, че е слабо в сравнение със себе си от предишните издания! Иначе и Фарънбъроу и МАКС-а са по-добри към този момент, защото показват образци на върхова самолетна технология - пето поколение самолети (подобни в Париж няма, 4+ е максимума).
    Омраза към франсетата не зная къде я видя. Отбелязах, че външната им политика е толкова калпава, че ги отдалечи от Изтока и Запада и това ясно се вижда на това изложение. Някога това беше силата на това изложение, че събираше традиционно руската и американската авиошкола и с това наистина беше върха, защото нито американците ходеха в Москва, нито руснаците във Англия.

  4. #4
    Гражданин 19 юни 2015, 00:12
     
    2
     
    1

    Външната им политика е ясна американските задници ги заплашват и в замяна карат французите да притискат руснаците.Фарънбъро е англосексонска повърня американците си карат там щайгите щото с англииските прасета са кат близнаци.В русия авиошоуто е смешно на фона на бурже.На бурже стават най много сделки и се сключват най много договори а май има и най много посетители а това определя дали едно шоу е голямо а не братски американски курници в енглънд или пак фа у раша.А френците няма как и от цащ да са долюбвани просто не искат да им говорят шибания език а англия лиже цещ щото ако не е цущ никой няма и да им ковори кенефният език за тоя шибан остров и за дебелата им свиня майка кралица никой не го ебе.

  5. #5
    Вальо Цветанов,Цаци, ПВЦ 19 юни 2015, 09:25
     
    1
     
    0

    Уважаеми приятели, Вальо Цветанов „не си е забравил фотоапарата”, както писа един от читателите. Имам снимки, имам материали, имам какво още да разкажа от 51-то авиоизложение в Бурже. Но, след 16 юни вече не съм част от екипа на сайта Pan.bg и изданията на уважаваната от мен издателска къща „Еър ГРУП 2000”. Убеден съм, че списание „Клуб КРИЛЕ”, което е част от сърцето ми, ще продължи да бъде Вашият прозорец, не само към Бурже, но и към всичко, случващо се в любимата, и на Вас, и на мен, АВИАЦИЯ! Благодаря на приятелите и читателите, които бяха коректни към мен, сайта и списанието! Благодаря Ви за градивността, помощта и съпричастието - за да ги има материалите, които заедно писахме по различните теми в Pan.bg! Ще продължим да се виждаме! С уважение към всички Вас, Валентин Цветанов!

  6. #6
    Preslav 19 юни 2015, 14:07
     
    1
     
    0

    Ето първата поредица от снимки от Валентин Цветанов, очаквайте още...
    http://pan.bg/view_article-1-30792-FOTOOKO-1-BURZhE-2015.html

Напиши коментар

Задължителни полета*

За реклама

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Новини от агенция Xinhua

Прочети още
eXTReMe Tracker