Росен Петров: Два часа. Толкова ще е необходимо на турската армия да окупира всичко до Пловдив

Pan.bg 18 дек 2013 | 17:34 views (11967) commentaries(51)
img Всички партии трябваше да направите митинг срещу Ердоган
17.12.2013 09:30; в. 24 Часа

РОСЕН ПЕТРОВ

Два часа. Два часа и нещо. Толкова ще е нужно на турските въоръжени сили да окупират Родопите и Тракия плюс град Пловдив. 629 хиляди души е само редовната турската армия, в сухопътната армия има две бригади части със специално предназначение, отделни отряди със специално предназначение, както и отделна спецназ бригада, подчинена директно на Генералния щаб.

Освен това Турция има и отделна бригада командоси морска пехота, както и два отряда подводни бойци, така наречените "команди за защита" и "команди за нападение". Това са хора, воювали в Кипър, Кюрдистан, Северен Ирак, Босна. Демек това е армия с боен опит, с отлична подготовка и висок боен дух.
image
А при нас положението е "огледален свят", ама наопаки. През годините на прехода армията ни бе сведена до пионерска дружинка, тя не е в състояние да изпълни каквато и да е що-годе стратегическа или тактическа операция. Нашата армия е значително по-малка от една сухопътна дивизия от времето на Фердинанд, а тогава Царство България е имало 12 пехотни дивизии и 2 кавалерийски. За състоянието на военновъздушните сили или така наречения ни военноморски флот не ми се говори. При сегашното съотношение на силите и технологии Турция ще ги унищожи за по малко от половин час.
И последно - докато нашите малоумници си нарязаха ракети, при това без да вземат и един лев като компенсация, Турция има на въоръжение дори и квазибалистични ракети, казват се "Йелдъръм 1" и "Йелдъръм 2". Така че г-н Ердоган може да говори каквото си иска, той ръководи велика държава, а великите държави могат да си позволят велики амбиции. При нас амбициите стигат дотам да пуснем Волен Сидеров гол на плажа във Варадеро, поповете да преброят гейовете в редиците си, а Бойко Борисов или Мая Манолова да си покажат новите патерици.
image
Политическите партии реагираха в стил "мамо, бате Ердоган ми взе играчките" и всъщност единственият, който реагира остро и подобаващо, беше Лютви Местан. Той каза: "Българските граници са свещени и неприкосновени." Щеше да е хубаво и главнокомандващият президент да каже такива думи, но пустият му Ердоган не каза нищо за фотоволтаиците.

Виж, следващия път, ако каже




примерно “ще влезем в Тракия и ще ви натрошим фотоволтаиците”, президентът ни ще се разлюти.

За реакцията на Реформаторския блок, който от цялата ситуация успя да формулира, че “г-н Ердоган е добър приятел на България”, няма какво да се каже.

То бива да се наведеш, ама чак пък толкоз. Ако това е десницата на България - пази боже.

И като се наведохте, не помислихте ли, че пред очите ви е земята, скътала костите на 200 000 българи, загинали за родината си. Трябва да ви кажа, че при подобно проосманско поведение хиляди български офицери от царския корпус, които все пак повечето са били с десни убеждения, са се обърнали в незнайните си гробове.

За ваше реформаторско щастие българи като Ванче Михайлов или Тодор Александров вече няма, защото иначе житейските ви съдби щяха да получат големи обрати в развитието си.

И ако бяхме нация, народ, а не мърша, с политически елит, който да не жали само за изгубеното левче субсидия, всички партии трябваше да направите общонационален митинг срещу думите на Ердоган, където Станишев, Бойко, Местан, Сидеров и Бареков трябваше да са ръка за ръка.

А лозунгът да е един - България над всичко.
loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 51

  1. #1
    Морски чипик 18 дек 2013, 17:46
     
    0
     
    0

    Правилно думаш Баце не,че съм ти фен но си напълно прав за съжаление.

  2. #2
    2 18 дек 2013, 18:02
     
    0
     
    0

    Ако този човек се кандидатира за външен министър, премиер или президент ще агитирам всичко живо и то абсолютно безвъзмездно и безплатно!

  3. #3
    ели 18 дек 2013, 18:07
     
    0
     
    0

    До #2- а,аз ще ти помагам :)))

  4. #4
    Дикая дивизия 18 дек 2013, 18:13
     
    0
     
    0

    Росен скоро заяви, че не е изключено да влезе в политиката и тогава сегашните уж националистически формации ще ни се видят като манастирски послушници.На моменти особено за еснафите изглежда като оглупяващо носталгично настроено старче, но всъщност е много истински и говори с болка за България.

  5. #5
    коста 18 дек 2013, 18:16
     
    0
     
    0

    за голямо съжаление е така, Аню окончателно разби БА. Нека го съди историята...

  6. #6
    niko_789 18 дек 2013, 18:21
     
    0
     
    0

    Браво Петров добре казано истина е за съжаление...
    Браво и на г-н Местан Това са думи на истински политик и патриот.

  7. #7
    книжен плъх 18 дек 2013, 18:23
     
    0
     
    0

    Ами, не, не дума съвсем правилно. 2 бригади специални сили (Командването специални сили O"zel Kuvvetler Komutanligi, познати като баретите бордо, Bordo Bereliler) има на пряко подчинение на Генералния щаб на турскте въоръжени сили. Втората е на базата на бившето командване на ВВС за бойно търсене и спасяване, след привеждането му на подчинение на ГЩ е трансформирано в Muharebe Arama Kurtarma.

    В сухопътните им войски има 6 бригади "командос" (Komando Tugayi, 1ва-4та, новосформираната 6та и 5та "Командос" и планинска бригади). Освен тях има още между 3 и 6 полка "командос" (единият в Кипър, друг полк на островите Гьокджеада и Бозджеада за закачки с гърците, останалите са пръснати между Истанбул, Анкара и Ерзинджан).

    Отделно във ВВС има въздушно-десантна бригада (Hava Indirme Tugayi), която погрешно е посочвана като 1ва Бригада "командос" на СВ в Кайсери, а турскте въоръжени сили си мълчат по въпроса. Има си бригада "командос" на СВ в Кайсери, има си и ВД бригада на ВВС в Кайсери. Въздушно-десантната бригада на ВВС е над 5 000 души и има както ударни функции, така и охранителни на авиобазите в Източна Турция.

    Отделно във ВМС има Бригада морска пехота във Фоджа (към 3 500 души); Група водолази-диверсанти SAT (няколкостотин души) и Противо-диверсионна група SAS (с численост до 1 000 души).

    И тези сили са без да броим специалните сили на жандармерията и полицията, които превъзхождат повече от два пъти по численост този армейски спецназ. Не знам Росен Петров как ги е смятал тези "две бригади специални сили", но е катастрофически в грешка.

  8. #8
    Наздраве 18 дек 2013, 18:24
     
    0
     
    0

    Толкова се изродихме, че за малко да кажа "Евала" вместо "Браво: за статията.
    Лошото е,че няма кой да впрегне патриотизма на българите в една национална цел. Всичко свързано със събиране на повече хора на едно място с една цел мирише на поредната политическа мърша и не спира вниманието на най-бедния пенсионер или на най-амбициозния "Млад Меринджей" на кофите за отпадъци......

  9. #9
    Командващ група армии "Юг 18 дек 2013, 19:14
     
    0
     
    0

    Спокойно разработил съм с моя щаб стратегически планове за отбрана, включително при най - опасния вариант с развръщане на две бригади башибозук в Родопите и Делиормана. Плановете включват изчакване до Рамазана излизане на фланга откъм Трабзон с малки групи от по 10 - 15 бтг. Има опция за ползване и на авиацията, ама незнам накъде ще духа вятъра в този ден. Спете спокойно.

  10. #10
    neuk 18 дек 2013, 19:18
     
    0
     
    0

    Статията е малко популистка. Има един член 5 от Вашингтонския договор, за ангажимента за колективна отбрана и не е лошо да се попрочете чете малко преди да се правят анализи само на база съотношение сили/средства....

  11. #11
    trop4o 18 дек 2013, 19:23
     
    0
     
    0

    До командващ арммии юг - Включи и горския на Смолян и си победител!

  12. #12
    курвуазие 18 дек 2013, 19:27
     
    0
     
    0

    Добро утро аз съм леля ви! Росен Петров откри колелото със спици. Какво толкова се е притеснил и вдига паника? Турците да не са малоумни че да го правят това? Гърция, Кипър и Израел са едни чудесни гаранти за това 629 хилядната армия на Турция да не си прави експерименти с когото и да било. Освен това у нас живеят към има няма 10000 руснака и сигурно още толкова имат имоти у нас. Освен това ако бъде спрян чучура за газ защото нечии бабаитлар решил да си плакне глезена на Паша дере то на другаря Путин не ще му хареса това. И какво като са командоси! В Коиловци е международния дом на командоса защото обслужването е на ниво! Е, както се казва аферим, да се пробват!

  13. #13
    Румбата 18 дек 2013, 19:52
     
    0
     
    0

    Курвуазие, по принцип си прав. Ама само ако четем НАТО-вските договори и си затваряме очите за това какво се е случвало между Турция и Гърция през последните 25-35 години. И ако Турция настъпи Путин по мазола (в България), него ще го е грижа за България толкова, колкото го е грижа дали ще се напие някой руснак на Червения площад.

    И не само Аню разби Българската войска. Това се започна доста отдавна, просто той завърши започнатото. И то е завършено така, че трудно може да се възстанови в някакви прилични граници. За съжаление!!! И поради това повече не ми се коментира. До тук.

  14. #14
    de 18 дек 2013, 20:45
     
    0
     
    0

    е как да направят протест като от него вземат пари!

  15. #15
    SUH 18 дек 2013, 20:59
     
    0
     
    0

    До #10 ама и ти си чел недочел, чл.5 не важи когато има търкания между 2 натовси държави. Справка Турция и Гърция

  16. #16
    моuntain ranger 18 дек 2013, 21:23
     
    0
     
    0

    Еваала, ашколсун, машаала на агата на еничарите Аню Ньойски - имплантира се в Българската армия, та чак и министър стана! Ние външния враг знаем как да го посрещнем. Христо Ботев ни го е обяснил: "С куршум ще го поздравя, а пък със сабя помилвам..." Но първо трябва да си осигурим тила! Дякона Левски ни го е казал: "Който не е чист - убивам го!".

  17. #17
    Вайс 18 дек 2013, 21:29
     
    0
     
    0

    Вижте, Росен Петров разсъждава правилно, като патриот и българин. Всъщност, това е вярната теза - ние останахме без необходимата защита и адекватни армейски структури.Значи, първият въпрос е кой и защо ги разруши?? Отговорът - РАЗРУШИХА ГИ ЦЕЛЕНАСОЧЕНО БЪЛГАРСКИ ПОЛИТИЦИ, ПОД ДИКТОВКАТА НА АМЕРИКАНЦИ и БРИТАНЦИ. ЗАПОМНЕТЕ - НА АМЕРИКАНЦИ и БРИТАНЦИ... Не на европедалите, нито на някой друг, или други сили и държави.. САМО НА АМИРИКАНЦИТЕ и БРИТАНЦИТЕ!! Защо го направиха??Поради две причини. Първо - продажност, работа за ЦРУ и МИ - 6, както и военното им разузнаване... Второ - желание за последваща лична кариера и изгода, вярвайки, че американците ще им помогнат...КАКВА ГНУСНА, МАЗНА ИЗМЕТ. Кои са " лидерите" тук? На първо място - курвата Бойко Борисов и насраната му партия. Хасковският циганин е ясен...После, СВИНЯТА - СВИНАРОВ, БЛИЗНАКОВ, НОЕВ, АНАНИЕВ и.т.н. Сега тези ГОВЕДА пъплят и дишат някъде!! И нищо от това, което очакваха не се случи..Забравени и мразени измекяри, от всички ... да, с някакви пари, разбира се, от РАЗРЕШЕНИТЕ ИМ ДАЛАВЕРИ.Защото тези далавери, които направиха са разрешени - отново от американците и британците...Да не забравяме и такива, вярно, успели "герои", като онзи пикльо Николай Младенов, който все пак успя да реализира своята продажнст.Какъв мазен ПЛЪХ.. Шизофреникът Соломон Паси - хипарът, който пикаеше и сереше по храстите, но изведнъж стана "ЯСТРЕБ". Такива едни работи.. Сега конкретно по темата. До 1989 год., когато и влезнах в казармата - турците нямаха никакъв шанс срещу нас, без помощ за нас,от когото и да било. ЩЯХМЕ ДА ГИ СМАЖЕМ, по всички направления.Към наши дни, бъдете сигурни, че няма как да стигнат до Пловдив за два часа. И за два месеца няма да стигнват, и за шест месеца няма да стигнат.Защото въпреки националните предатели, които ни управляваха, въпреки, че точно тези животни унищожиха голяма част от тежките ни оръжия, все още не е загубено всичко. При евентуален конфликт, който, според мен не е съвсем изключен - турците ще понесат колосални загуби!! НАТО Е ВРЕДА ЗА БЪЛГАРИЯ. Самият факт, че стратегически американците искат да ни оставят без каквато и да е сила, означава, че помислите и намеренията на тези говеда са лоши..Същите бяха и когато подкрепиха Турция през 1974 год. в Кипър. Зад когото и да са застанали американци - винаги е бил наебан..Представям си какви са кафявите точки на много знайни и незнайни български "политици".Бойко Борисов,Росен плевнелиев - МИСТЪР БИЙН, Никито, Цигането, Ванката, Царчето,а, как забравих - Надка минета и т.н и т.н...

  18. #18
    Йордандандан 18 дек 2013, 21:35
     
    0
     
    0

    Кьорави ли са политическите кукли? Светът се е побъркал!Днешната ситуация доста напомня на навечерието на ПСВ - СПРАВКА БАЯ ЛИТЕРАТУРА ИЗПИСАНА. Светът се движи в спирала и нещата се случват абсолютно закономерно. ИСЛЯМА СЕ ПРОТИВОПОСТАВЯ НА ХРИСТИЯНСТВОТО! Казвам го, щото миналата година бях В Персийския залив и видях ислямските нагласи с очите си. Русията я боли органа за нас, ние сме толкова невзрачни, че няма накъде. Редица мислители - "генерали" ни таковаха майката във всяко отношение: съсипаха БА, позовавайки се на прословутия чл.5 от "ХИЧ да не ти пука какво". НАТО няма да си мръдне крачола за нас, защото просто САЩ знаят, че ние сме нищо заради нашите политическите чучела. Може да съм черноглед, но съм сигурен, че ще дойдат идиотски дни за децата ни, Турция ще си разиграва катъра без никаква санкция, просто защото е силна, ще ни слага самара и ще ни "такова" през чорапогащника без проблем, защото в днешни времена у нас бъка от родоотстъпници... И само бог един знае какво ще се случи, защото Бог е песимист (т.е. добре информиран оптимист) и помага на силните. А ние май не сме от тях, а?

  19. #19
    ogi 19 дек 2013, 00:42
     
    0
     
    0

    Росене забравяш, че винаги сме били 10:1 или 7:1 когато сме се били с турците или други башибозуци тъй, че нищо ново.

  20. #20
    На майка ви путката !!! 19 дек 2013, 01:08
     
    0
     
    0

    хахахаахах , ама той се сети да ги говори тия неща бе ! Че ха добре дошъл бе Росене !!!
    Някой хора ги алармират тези работи от години а ти спа тогава и ВСИЧКИТЕ СПАХТЕ а сега се радвате на РОСЕН че го бил казал, бил прав !!! Бе кво да ви разправям , заспала работа сте !
    Онези ракети СС23 откога ви ги разправяше друг човек ама вие му се хилехте като насрани насреща !!!!
    Толкова ги беше страх тпгава от СС23 турците че чак се обадиха на "батко" да каже на татко че той да каже на България да ги унищожи!! И естествено дупедавците ги нарязаха . ЕЙ по 2 ракетки от тях и Анкара и Истамбул са равно поле за сеене на царевица ( ама след поне 10 години де) .

  21. #21
    voyageur 19 дек 2013, 04:48
     
    0
     
    0

    Принцип(основен):

    Америка не води политика,която би помогнала на каквато и да е бивша Империя,да се възроди...

  22. #22
    Preslav 19 дек 2013, 07:58
     
    0
     
    0

    До "На майка ви..." Първо, не позволявам такива никове, ако още веднъж се регистрираш така, изтривам ти мнението директно. Второ - ти къде и коя година за пръв път пред обществото заяви, че армията ни отива на зле?
    Трето - Росен Петров и в началото на 2012 г. направи доста силен материал за унищожителното състояние на армията ни - http://www.pan.bg/view_article-6-10082-Chasyt-na-istinata-udari-Rosen-Petrov-kaza-cqlata-istina-za-systoqnieto-na-bylgarskata-armiq-dnes-v-Operaciq-slava.html

  23. #23
    цецо 19 дек 2013, 09:29
     
    0
     
    0

    купувайте си вазелин.помага

  24. #24
    герест 19 дек 2013, 10:14
     
    0
     
    0

    До "neuk" или "загубен": Този ЧЛЕН 5 си го заври в меките си задни части и не заблуждавай хората. Ако си военен би следвало да знаеш, че милата ни ТАТКОВИНА не е свидетел на такъв НАТО-план! Чао и вземи та се пенсионирай.......

  25. #25
    Морски 19 дек 2013, 10:36
     
    0
     
    0

    Емоционално изказване на Росен Петров. Много хора са го чули, ама отзвукът е никакъв... Защо ли?! :)
    Това, от което се притеснява Петров могат да го направят и гърците, и румънците, че и сърбите и македонците, ако се понапънат малко. Ще стигнат донякъде и после?! Това население трябва да се управлява - нова администрация, данъци, че и недовлни ще има... абе само проблеми! Защо да го правят?! Някой може ли да ми каже, а?! Вие малоумни ли сте, бе! Не виждате ли, че днешният свят е друг. Не видяхте ли как Русия смаза Украйна?! Става въпрос за пари! Това е.
    И аз искам да имаме силна армия! Ама не защото някой може да ни нападне, а защото това ще означава, че имаме силна държава! Да си направим държавата силна и ще видите как и амията ще стане такава. Ама за това никой нищо не казва! А това е пътя!
    Да, американците ни казаха как да си скапем армията, но си я скапахме сами!
    И преди, когато комадирите планираха учения не знаеха кое колко струва, а сегашните знаят. Вече има такава колонка в табличките! Ето това е различното! :)

  26. #26
    Нов 19 дек 2013, 11:03
     
    0
     
    0

    Много "хубава" статия, само че налко късно се е сетил да говори. Съотношението по численост винаги е било в полза на Турция, по ново въоръжение - също. Росенчо почва да прилича на Бареков - замирисало му е на "мръвката" в политиката.
    Аз съм бивш военен и армията започнаха да я съсипват не-само чуждите сили, ами нашите полковничета, които предпочиват да се напикват в столовете, отколкото да се пенсионират и да дадат път на младите.
    Що се отнася до общата численост на турската армия - модерно е не пряка конфронтация, а вътрешни проблеми, за които някой плаща и се превръщат в ... Либия, Сирия, ... Питам ... ако това, което става в Сирия (някакви престъпници тръгнат с оръжие по улиците да свалят президента) стане в Щатите или дъдето и да била друга "демократична" страна - какво ще се случи?

  27. #27
    Морски 19 дек 2013, 11:29
     
    0
     
    0

    Нов, разликата между Сирия и тези, за които говориш е, че те не са "демократични", както казваш, а демократични. Обама ще си тръгне когато му свърши мандата, защо да се стрелят?! А какъв беше мандата на Асад, че не се сещам?! :)

  28. #28
    Нов 19 дек 2013, 11:44
     
    0
     
    0

    Здрасти Морски. Какъв и да е бил мандата на Асад, е избран от сирийците. Да, ще кажеш, че се е самоизбрал - не е ли същото, което става навсякъде по време на избори? Нямах предвид специално Обама...
    Отговори - що е демокрация и какво по-хубаво ти дава тя от това, което беше България преди 1988 година. Да, при демокрацията можеш да говориш каквото си искаш и ... - това ще ти напълни ли корема? Та, демокрацията е като ЕС - налага се, за да може някои да се облагодетелстват... и за съжаление това не са обикновените хора...

  29. #29
    MAM 19 дек 2013, 11:59
     
    0
     
    0

    До неук.
    Чл. 5 от Вашингтонския догоеор гласи:
    "Страните се съгласяват, че въоръжено нападение срещу една или повече от тях в Европа или Северна Америка ще се разглежда като нападение срещу всички тях и всяка страна се съгласява, че при такова нападение, в силата на правото за индивидуална или колективна самозащита, признато от чл. 51 на Устава на ООН, ще окаже помощ на нападнатата страна или нападнатите страни, предприемайки незабавни действия, каквито смята за необходими, индивидуално или съвместно с други страни, включително използването на въоръжени сили, за възстановяване и поддържане на северноатлантическата област."
    Спомни си Кипър и след това пиши за НАТО и кой ще ни защитава.

  30. #30
    123 19 дек 2013, 12:10
     
    0
     
    0

    МАМ, като си тръгнал да се ограмотяваш, ще трябва да се напънеш доста повече от това, да прочетеш Вашингтонския договор.
    1) Кипър НЕ Е ЧЛЕН на НАТО
    2) Турците нападат авторитарния режим на архиепископ Макариос, който настройва кипърските турци срещу себе си, а във външната си политика търси близост с Тито и други социалистически лидери.
    Как точно очакваш НАТО да тръгне да защитава държава, която не е член на организацията и дори е настроена враждебно спрямо нея, а лидерът ? е обявен за комуняга и не го отрича лично???

  31. #31
    Морски 19 дек 2013, 12:45
     
    0
     
    0

    Нов, в демократичните държави има работещи системи, които не зависят от това кой е начело. И хората там много добре разбират това! Важна е системата, а не човека. При нас, както и във Сирия не е така.
    Работейки, системата осигурява на бедните социални помощи (храна, дрехи и покрив над главата), т.е. необходимото за да съществуват, а на богатите - условия да си останат такива.
    Англичаните в момента си защитават ситемата от такива като нас, неразбиращи как работи. Когато ни приемаха в ЕС си мислеха, че ще разберем как работи, аме не - не разбрахме, защото все се появява някой, който да каже: "Ама преди 1988 г. как беше, а?!".
    Ще разбереш, че сме тръгнали по прав път, когато спрат със всяко ново правителство да се сменят чиновниците в държавната администрация или пък ако едните са решили да не се строи "Белене", следващите не кажат: "Що, бе, дай да го стрим!"(и така 20 години).
    Ако не си ме разбрал, ще повторя - в демократичните държави хората знаят, че институциите са важни, в държави като нашата всеки си мисли, че той е важният (особено, ако е лидер на партия)! :)

  32. #32
    Морски 19 дек 2013, 12:52
     
    0
     
    0

    И стига с този чл. 5! Проблемът там е времето за предприемане на "незабавни действия"! Четете процедури, после пишете членове.

  33. #33
    Явор 19 дек 2013, 13:23
     
    0
     
    0

    С всичко съм съгласен, само не наричай народа мърша, не си славейков, а и той не е прав, не може да милееш за светите кости на падналите и да наричаш народа мърша. Те от где са дошли-от Марс ли? Нали от този народ идват. В стадото мърша има - във всяко стадо е така, ако ли не - в кое няма? И второ, като баби сме май - само се оплакваме и констатираме, а какво направихме освен да говорим?

  34. #34
    Нов 19 дек 2013, 13:35
     
    0
     
    0

    Напълно съм съгласен с теб Морски, но аз не живея в България а в една страна, която "се мисли" за демократична и е част от ЕС. Държавите, в които се мисли за хората - са малко, а демокрацията се разпространява навсякъде. Нека не си мислим, че зад думата "демокрация" не стои нещо друго - ето затова се изнася и ако не желаеш - се налага, стига да притежаваш някой от факторите, които са от значение - газ, нефт, стратегическо място или просто една голяма и силна страна.

  35. #35
    Thunder 19 дек 2013, 14:13
     
    0
     
    0

    Стига сте го развявали тоя "Член" - 5 ти. И преди да приказвате глупости погледнете член 3-ти " приоритетен пред член -5", в него се казва, че всяка страна трябва сама да гарантира националната си сигурност.

  36. #36
    Морски 19 дек 2013, 14:42
     
    0
     
    0

    Нов, демокрацията произлиза от народа, т.е. малкото германче знае от баща си, че данъците се плащат и на избори се гласува. Малкото българче - не. :)
    А това, за което говориш, че се изнася няма нищо общо с демокрацията. Това са разработки на аналитици, които са установили, че ако направиш първо, второ и после трето скапваш държавата и я оставяш да вегитира в твоя полза. За някои си трябва военна намеса, за други (като нашата) - подкупни политици. :)
    Thunder, то това и в Конституцията го пише! :)

  37. #37
    Нов 19 дек 2013, 15:02
     
    0
     
    0

    Отново съм съгласен, но как се прави това, което масите искат а политиците не... И властта в тях, и оръжието в тях ... Това, което остава за народа е да се спасява. Защо се съсипа армията? Защо не се спазват законите? - от политиците. Това са въпроси, които са актуални и в 4-тата икономика от ЕС. Или никой не разбира демокрацията или това е нещо, което може да се види най-вече в страните от скандинавия - не пиша за щатите или Азия, защото натам не съм бил и нямам впечатления.

  38. #38
    Морски 19 дек 2013, 15:48
     
    0
     
    0

    Нов, може да е клише, но е вярно - властта произлиза от народа. В нормалните демокрации обществото е класово разделено и всеки има ясна представа какъв е, ако е забравил му напомнят. И много добре знае кой е политическият му представител, съответно - гласува си за него. Те са приели и знаят, че на света има бедни и богати. У нас всички са пичове!Нямаме ясно изразени класи, като и техни предствители и затова имаме над сто регистрирани партии, като поне 10 от тях са десни (тези са ми смешни вече). И така, на избори или не се ходи или се гласува безпринципно - получава се кашата, в която сме сега.
    И понеже говорим за армия, в частност, офицерството е каста, състояща се от умни, но бедни момчета (военното образование е безплатно, въпреки, че е едно от най-скъпите) получили шанс да получат добро място в обществото, благодарение на способностите си. Освен това, народа счита военната служба са престижна. Мислиш ли, че е случайно разни принцове да служат в армията?! Това е в нормалните държави. В нашата как е? Народа е загърбил армията си, защото не видя у нея едно от основните качества, които трябва тя да има - достойнство! И позволи да й се случи всичко, което и се случи! И затова Росен Петров каквото да каже, никой няма да му обърне внимане!
    Какъвто е народа, такава му е и демокрацията! :)

  39. #39
    Башмайстора 19 дек 2013, 16:31
     
    0
     
    0

    А,ако охлабиме язовирите в района? яз.Кърджали,яз.Студен кладенец и други,ще ги пометем та чак до Босфора ще плуват!

  40. #40
    Нов 19 дек 2013, 16:31
     
    0
     
    0

    Ще отговоря на базата на това, което видях в България след 5 години военно училище и 7 години служба и на това, което виждам в една страна от ЕС, където също и царя и принца са с военни звания. За България нещата са ясни и видими и без царе и принцове, а тук немога да кажа, че военните са на някаква почит. По-скоро смятам, че званията които получават са необходими за тях, тъй като са на най-високо място в стълбицата. Нищо, че си има президент - парадите се приемат от цар или принц, а не от политик. Може пък и тук нещата да са като при нас, но още да не са се усетили :-)
    Благодаря за дискусията - добре защити позицията си.

  41. #41
    bgpobeda 19 дек 2013, 18:02
     
    0
     
    0

    Глупости не ми се четат! Те "Сащ" - "Ес" и "Турция", една Сирия не можаха да превземат, че нас ще превземат. Провалиха се. Башар Асад с една армия от 150 000 амуджи успя да си защити народа и родината. По проучване на АТАКА ако Турция ни нападне веднага ще излезем милион - милион и двеста хиляди български мъже на оръжие, и не само дето няма да ни превземе ами ще си върнем земята и хората. Половин България още е под турско робство: Одрин - столицата на моето племе! Преди 7 години българи в Трабзон бяха жестоко потушени и смазани от мюсюлманската власт, в Смирна е същата работа, да не говорим за Цариград където е още по тежко положението.

  42. #42
    Морски 19 дек 2013, 19:02
     
    0
     
    0

    Нов, и аз благодаря! :)

  43. #43
    Адолф Хитлер 19 дек 2013, 21:19
     
    0
     
    0

    До командващ група армии юг : Давам заповед-тепайте ибрикчиите,ако са голема армия в нато;они са страхливи.

  44. #44
    до .... 19 дек 2013, 21:46
     
    0
     
    0

    Морски, кабинетните ти приказки са едно, а реалността - съвсем друго и много различно.Какъв народ, каква демокрация, какви принципи.В Германия живеят германци, а тук мангали и морски.Там принцовете служили в армията,а тук нямаме принцове.Има тъпанари като мен и теб.Интелигенцията отдавна е избите и прогонена от комунистите и сме останали неграмотници.Забучил си главата си в някакви невъзможни постулати, които нямат тук никакво покритие и забавляваш наивните.Росен Петров е близо до истината и това, което е казал е точно така, а не твоите ала - бала.

  45. #45
    Морски 19 дек 2013, 23:22
     
    0
     
    0

    до .. .., четеш, мислиш, пишеш, а ти си прескочил второто! :)
    С кое не си сгласен? Иначе, с Росен Петров би се съгласил всеки, който може да смята. Тези, които са учили история биха се замислили малко, преди да се съгласят и най-вероятно, тези, които в момента носят отговорност за националната ни сигурност му се смеят... Хора всякакви!
    А що се отнася до неграмотниците и тъпанарите - грешиш! :)

  46. #46
    17 годишен 20 дек 2013, 08:46
     
    0
     
    0

    До №9 Командващ група армии "Юг, вкарайте ме в групировката си, искам да защитавам българската земя и народ ДО СМЪРТ!!!

  47. #47
    Българин 20 дек 2013, 11:29
     
    0
     
    0

    Само братска Русия може да ни помогне.
    За минути ще разкажат играта на мръсните цигани!

  48. #48
    ООН 20 дек 2013, 15:38
     
    0
     
    0

    Споко бе... При лош сценарий ООН ще излезе с резолюция и всичко ще се оправи. Който не храни своя армия - храни чужди, за жалост! Когато всичко е тихо и мирно няма проблеми, но когато големите имат грижи за себе си, е неуместно да се надява някой на тях. Усети ли, че няма да има отпор от големите, хищниците се втурват и изяждат заека - справка в историята. Не забравяйте, че Русия и Турция в момента имат общи интереси и са в отлични отношения. Не забравяйте, че покровителството също се плаща, тъй че все чужда армия трябва да се храни. Всички големи са такива, защото имат големи и модерни армии.

  49. #49
    kk 20 дек 2013, 21:51
     
    0
     
    0

    Ракетите Йелдирим имат обсег около 300км засега.
    Със 100 200 броя, които имат могат да нанесат огромни поражения на наша територия. Тогава само трябва да влязат и да забият знамето.
    Това е реалността.

  50. #50
    kan damyan 08 яну 2014, 10:09
     
    0
     
    0

    Rosen govori svestni raboti,samo deto zaspalia bg narod dage i ne sanuva 4e e tragnal kam nebitieto. haide nie deto mislim podobno na nego da se setim pesenta da 4intulov-stani stani iunak balkanski i ili da se otkazem ot predcite si ili da stanem...

  51. #51
    Емил Тонев 20 фев 2014, 00:28
     
    0
     
    0

    Човек като говори, хубаво е малко да се подготви,числото, което е цитирано над 600 000 от над 10 години не е така, ако не и от 15. СВ на Турция в момента са около 400 000, ВВС и ВМС по 55-60 000 някъде, но по-важно е разбира рода войски на формированията, бойната им техника и подготовката. по традиция турската армия залага на бронетанковите части и съединения и на силите за специални операции. Над половината от 51 бригади са бронетанкови, докато България вече няма де факто даже подразделения танкови. Ей това трябва да се каже, а също и за постоянно увеличаващия се турски военен бюджет. Иначе в Европейската част на Турция е само едната от четирите армии. Турция поддържа силна армия не толкова заради България, колкото заради особеностите на военната си доктрина и концепцията си сигурност, иначе казано - заради Русия, заради геополитическото си разположение и потенциалните огнища на нестабилност.
    Да не забравяме също, че сме в момента членове и на военен съюз . ЕС - договора от Лисабон има клауза за автоматично оказване на военна помощ, а не на пожелателна, както е Вашингтонския.

Напиши коментар

Задължителни полета*

За реклама

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Новини от агенция Xinhua

Прочети още
eXTReMe Tracker