Графа – задачата изпълнена

Pan.bg 11 сеп 2010 | 17:18 views (13694) commentaries(20)
img pan.bg

Упоритата работа и търпението бе възнаградено – днес изтребителите от авиобаза Граф Игнатиево изпълниха експерименталните стрелби (не вчера, както бе съобщено на сайта на една уважавана институция…).
Облитането на времето по маршрута и на полигона “Шабла” бе извършено от спарка с борден номер 14 в екипаж командиртът на базата бригаден генерал Стойков и майор Дойчинов.
image image
След 65 минутния полет става ясно, че днес метерологичните условия позволяват да се изпълнят стрелбите.
image
Техническият състав е подготвил отлично самолетите за полети, като ракетите са окачени и на два резервни изтребителя.
image image
Първи излита капитан Янков, заместник-командир на ОУБЗ (отделно учебно-бойно звено) с МиГ-29 борден номер 23.
Малко след него запуска и майор Бекяров, командир на ОУБЗ. При пробване на двигателите на МиГ-29 с борден номер 16 се констатира отказ на системата за управление на десния въздухозаборник. Летецът бързо преминава на резервния изтребител МиГ-29 с борден номер 32 и няколко минути по-късно е във въздуха.
В кулата за управление на полетите и в ИКП-то напрегнато се очаква информация за стрелбите.
image image
Първата новина е радостна – пускът на ракетата Р-60 (АА-8) не само е успешен, но и мишената е поразена!
Втората мишена не се разпалва, Майор Бекяров не вижда целта и получава заповед да мине на втори заход за изпълнение само на експерименталните стрелби. Двете ракети Р-73 (АА-11) са изстреляни успешно, но по преценка на ръководителя полети се взема решение майор Бекяров да кацне на летище Балчик поради недостатъчно гориво за прелитане обратно. С помощта на летеца се извършва подготовка за повторен полет и изтребителят излита от летище Балчик.
Междувременно к-н Янков прелита победоносно над рульожката и е посрещнат радостно на старта! По-късно ‘процедурата’ се повтаря,м-р Бекяров прелита над главна и поздравява техниците на старта и с това полетите завършват с изпълнена задача и достойно представяне на изтребителната ни авиация!
image


image




image
к-н Янков м-р Бекяров

image
В очакване на нови полети…
loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 20

  1. #1
    magi 11 сеп 2010, 18:08
     
    0
     
    0

    THE FORM IS TEMPORARY,
    THE CLASS IS PERMANENT!

  2. #2
    eorg 11 сеп 2010, 19:08
     
    0
     
    0

    Капитанът разбира се е Янко Янков(не Янев),а по отношение на събитията това което пише под снимките е точно обратното на случилото се .Тоест с 23 беше Янко,а с 32 Бекяров.Съответно Янков стреля с Р-60 , а Бекяров пусна двете Р-73 след което кацна в Балчик.

  3. #3
    Preslav 11 сеп 2010, 19:15
     
    0
     
    0

    Благодаря, грешката е поправена

  4. #4
    Еуфория 11 сеп 2010, 19:29
     
    0
     
    0

    Хайде без много еуфория- мишената се разпали- само,че пилота не я видя.след това изгасна и продължи да пада. Нека ме реалисти ,а не да изпадаме в еуфория- никой няма полза от това

  5. #5
    Фен 11 сеп 2010, 21:06
     
    0
     
    0

    Летял - не летял, кацнал - самообслужил си самолета?!?!? Ама не бил този ами другия. Пък мишената греела като месечина при пълнолуние ама той не я е видял. Някой може ли да каже какво е правила БГ авиацията днес.....?

  6. #6
    Jackson 11 сеп 2010, 21:24
     
    0
     
    0

    Искрено съжалявам, че мишената е изгаснала. Докато я наблюдавах, малко след нейния траверс гореше. Друг е въпроса, че трябваше да ме насочат своевременно да му пусна още една.
    Бекяров не е виновен, че мишената му изгасна.

  7. #7
    RAVIA 11 сеп 2010, 21:40
     
    0
     
    0

    Всичко хубаво за Графа, но имаше и други участници в учението "Есен-2010".
    От Крумово участваха 6 вертолета-2бр.Ми-17 и 4бр.Кугър, като едната (руска, защо ли?!?)машина, беше дежурна за АСО от вторник до днес! Колегите от Безмер също бяха там на Шабла!
    Въпросът ми към списвачите в сайта е:
    Незабелижими ли бяха всички останали, освен Графа?!?
    И докога едни ще са по-важни от други?
    В авиацията е така: всеки зависи от другия и ако една брънка не работи, няма полет!

  8. #8
    йодл 11 сеп 2010, 21:58
     
    0
     
    0

    Така е!

  9. #9
    САС 11 сеп 2010, 22:00
     
    0
     
    0

    Баце, Графа е елита всичко останало е......

  10. #10
    Еуфория 11 сеп 2010, 22:06
     
    0
     
    0

    CAC-чо,ако това е елита,пази Боже-пич :)

  11. #11
    Preslav 12 сеп 2010, 01:05
     
    0
     
    0

    Боже, колкото повече намаляват ВВС, толкова по-големи спорове кой е по-по най. Всички сте равни! Всички сте добри! Всичко трябва да правите за доброто на ВВС!
    Специално това е материал само за Графа, наш екип бе там и отрази оттам събитията.
    Друг наш екип бе в Балчик и на Шабла, върна се днес късно вечерта, очаквайте снимки и информация за крумовци в понеделник.
    Трети наш екип отива до Безмер във вторник - материал те как са се справили тогава.
    Както виждате - никой не е пренебрегнат. Ние не делим никой - въпроса е вие защо спорите?
    А отначалато на годината сме отразили в брой 3 с бая страници дейността на Крумово, в брой 2 - на Граф Игнатиево, в брой 5 - на Долна Митрополия, в брой 9 - на Враждебна. Ще има и голям материал за Безмер. Ето - само факти. Списание "Криле" е навсякъде, поздрави и се усмихвайте! Нека бъде заедно в тези трудни времена, другото не си го слагайте на сърцето.

  12. #12
    RAVIA 12 сеп 2010, 08:48
     
    0
     
    0

    Нямам предвид изобщо кой е по-по-най....просто защото за изтребителната авиация всички останали са плебеи. Това е факт и никой не може да го оспори!
    В авиацията съм от 16 години и съм бил и в Графа и в Крумово и други летища, та поназнайвам нещо....
    Графа винаги е била "най-елитната" база, а Узунджово си беше кашимерията в ВВСи прочеее...няма да се впускам в излишни излияния :)

  13. #13
    Фенка 12 сеп 2010, 11:41
     
    0
     
    0

    "Ракетите се окачват на изправните изтребители" - защо имаше и неизправни ли?
    Имам предложение, на вниманието на обществото, парите, които се наливат в националния отбор по футбол, да се пренасочат към армията, в частност към авиацията. Толкова инвестиции в хора и техника, трябва да се поддържат. Този неоценим ресурс трябва да бъде съхранен. (за да не съм обвинена в пристрастност - не работя в МО):)))))
    Позволявам си да го напиша и тук, за да започне обсъждане. Искам пари да се наливат в нещо, с което да се гордея, а не.............

  14. #14
    йодл 12 сеп 2010, 13:23
     
    0
     
    0

    И аз така мисля. Няма смисъл да се налива пари в нещо(футбол) в което не ставаме. Нека се влагат във волейбол,борба,тенис...

  15. #15
    никс 12 сеп 2010, 14:26
     
    0
     
    0

    Мдаааа само летци има в тази авиация...Останалите специалисти-кучета ги яли!

  16. #16
    Preslav 12 сеп 2010, 16:08
     
    0
     
    0

    Мда, защо ли и в двата текста за Графа има снимки и думи за техническия състав:))))

  17. #17
    OK 13 сеп 2010, 00:03
     
    0
     
    0

    Оппаааааа,след прегледа на материалите,май ще се окаже,че мишенката не е изгаснала ,а си гореше и то доста хубавоооооо:(

  18. #18
    jackson 13 сеп 2010, 20:20
     
    0
     
    0

    Последни и окончателни данни:
    Мишената е горяла, но се е получил отказ на парашутната система и в следствие на това мишената горейки е паднала в морето 3 минути и половина след бомбопускането.
    Точно по това време е трябвало разчетно да бъде пуска на Р-73 на височина 4-4500м.
    Така че няма виновни, има отказ!!!

  19. #19
    MoD 14 сеп 2010, 11:15
     
    0
     
    0

    Мнението е изтрито поради груб тон. Спазвайте правилата на форума и сайта. АДМИН.

  20. #20
    светлио 16 сеп 2010, 18:06
     
    0
     
    0

    Сега в българия има бойни самолети просто ейтака колкото да се каже че има ако избухне война ще ни пометат нищо няма да остане от нас. Което е мн. жалко.

Напиши коментар

РЕГИСТРИРАЙТЕ СЕ, ЗА ДА КОМЕНТИРАТЕ СТАТИЯТА!


Регистрирай се

За реклама

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Новини от агенция Xinhua

Прочети още
eXTReMe Tracker