National Interest: новият руски "супер бомбардировач" Tу-160M2

Pan.bg 14 ное 2017 | 14:48 views (993) commentaries(2)
img
Коментаторът на портала National Interest Дейв Маджумдар нарече руския Ту-160М2 "супербомбардировач", пише сайтът на телевизионен канал «Звезда».
Позовавайки се на съобщения в медиите, авторът отбелязва, че модернизираният "Бял лебед" може да направи първия си полет през февруари следващата година, като модернизацията на бомбардировача най-вероятно ще продължи.
Mаджумдар каза, че се очаква на Ту-160М2 да се инсталира ново електронно оборудване, а също така и нов, по-икономичен и ефективен двигател, НK-32-02. Самолетът ще получи нов комплекс за електронна война (РЕБ) и система за управление на въоръжението. На приборното табло на пилотите ще бъдат инсталирани многофункционални дисплеи, нашлемното оборудване също ще претърпи промени, за по-големи удобства при целеуказване и навигация.
Maджумдар също така отбелязва, че едно от основните предимства на модернизирания Ту-160 е осигуряването на ядрено предупреждение.
По-рано заместник-министър на отбраната Юрий Борисов заяви, че първият полет на Ту-160М2 се планира за следващата година. Той също така съобщи, че първата партида от двигатели за Ту-160М2 ще бъдат предадена в началото на 2018 г.
М. ГЕНОВ
Сп „Клуб КРИЛЕ“



Напиши коментар

Коментари: 2

  1. #1
    Ерген 14 ное 2017, 14:57
     
    5
     
    1

    08.11 21:44 - Защо руския Патриарх в навечерието на Революцията говори несъстоятелни неща и напълно неграмотни недомислици

    Автор: gindev Категория: Други
    http://gindev.blog.bg/drugi/2017/11/08/zashto-ruskiia-patriarh-v-navecherieto-na-revoliuciiata-govo.1576446


    На 2 и 3 ноември т.г. в руската преса беше публикувано изказване на Патриарх Кирил („ng.ru” – 3.11.2017 г. в ефира на програмата „Слово пастыря”, в което се обсъжда и осъжда известния лозунг на Великата френска революция : „равенство, братство, свобода” и неговото използване от Великата Октомврийска революция. По мнението на Патриарха, крахът на идеологията на социализма и комунизма в края на ХХ-я век е станал възможен и затова, че вътрешната логика на революционния призив съдържал елементи, които унищожават и трите революционни идеала – и свободата, и равенството, и братството.
    Такъв подход говори, че Патриарха се е захванал с непосилната за него философска задача за същността на човешкия прогрес и за неговите движещи сили –еволюцията и революцията. Вероятно, по неоспоримия факт, че революцията отново стана актуална.

    Да видим, какви ги реди Патриарх Кирил :

    „Ако има свобода, не може да има равенство. Свободата е просто ливада, по която растът цветя и трева, и всяка трева расте според своите вътрешни сили. Няма равенство : една е по-силна, друга – по слаба, а трета въобще не се вижда. А, ако равенство е постриганата ливада, всички са равни, но няма свобода. Ако по този въпрос се бяха замислили нашите псевдо-интелектуалци, ако подобно сравнение би им хрумнало и би се разпространило в масовото съзнание, може би хората щяха да се отнесът по-внимателно към този съблазнителен лозунг (става дума за лозунга на френската революция. Бел. моя)..

    Може да се задават и много други критични въпроси относно френския революционен „слоган”. Например, а какъв е критерия на тази свобода ? Къде са неговите граници ? Кой определя нормата за тази свобода ? Къде е границата между свободата и произвола ? Къде е границата между анархия и престъпление ? Този аргумент вече са се научили да го парират и отговарят :свободата се ограничава от законите! Но винаги ли законите са справедливи ? Винаги ли в закона лежи нравствено чувство ? И ако лежи, кой определя параметрите на това чувство ? Къде е критерият на истината ? Днес нравствените понятия се преосмислят, както е било в цялата история на философията. Това, което е добро за един, може да бъде зло за друг. Спомнете си марксическия принцип : „добро е това, което е добро за работническата класа”. Френският лозунг унищожава всички фундаментални права на човека още и заради това, защото френските революционери са го измислили без Бога. Без абсолютната истина на Божественото битие няма нито свобода, нито равенство, нито братство, а има сомо игра на думи и черна магия”.

    На всеки човек завършил поне средно образование подобна тирада звучи налудничево. Но тя говори много и за човека Кирил.

    Патриарх Кирил не знае, или се прави, че не знае, нито елементарната философия, нито философията на религията, нито философията на Ренесанса, нито философията на марксизма.

    Много кратко, за френските революционери свободата означаваше свобода от феодалното робство, равенството – равенство пред законите, братството – справедливост на общото Благо!

    За марксизма свободата е осъзната необходимост, равенството-унищожаването на класите, братството – от всекиго според способнистите, на всекиму според нуждите !

    За истината, патриархът трябва да е чел Кант, но явно не го е направил „Истинета – казва Кант – е съгласуване на едно познание с предмата” (Критика на чистия разум- Из-во на БАН.София, стр.167). Това е принудило марксизма да въведе човешката практика като критерий за истина.

    Но главното, което „стиска чепика” на Патриарха, че и двете революции бяха атеистични. Такова беше времето тогава, такова е времето сега. Или, както е казал пак Кант, това е природната необходимост на човешкия прогрес (необходимост – съществуване на един премет във всяко време...Отнесено към човешкия прогрес – безусловна необходимост на явленията. Пак там, стр. 456).

    Що се отнася до религията, то тя смята за еднствено свободен само Абсолюта (другото име на Бога). Това означава, че Човека няма никаква Свобода (с изключение на „свободната воля”, която, каквото и да е то, не може да надмине абсолютната свобода на Бога). Когато настъпи време „свободата” да получи практическо приложение, тя трябваше да бъде освободена от абсолюта, т.е. Рая да бъде пренесен на земята и да стане достъпен на живия Човек. Това означаваше на хората да се даде реална перспектива, надежда. Това го направи атеизма !

    Тук и в това Патриарха е прав. Атеистичните революции му пречат, пречат на всяка религия. Не дай Боже нещо подобно пак да се случи в Русия. Бърза да опорочи самата същност на двете революции, да унищожи идеята за тях. Но това компрометира Православието и не му отрежда щастливо бъдеще. Ще напомним на Патриарха как помпозно отбелязват французите началото на Френската революция – Денят на превземането на Бастилията –символът на феодалното Зло. При Октомврийската революция, такъв символ беше Зимният дворец. Затова въстаналия народ щурмува първо него.

    Каквото и да прави Руския Патриарх актуалността на революцията е вечна и, уви, не зависи от него...!

  2. #2
    ДДТ 14 ное 2017, 16:22
     
    4
     
    0

    Отговор на коментар: #1

    "..несъстоятелни неща и напълно неграмотни недомислици." Не са "неграмотни недомислици"

    РАВЕНСТВОТО НЕ ОЗНАЧАВА ИЗРАВНЯВАНЕ!
    Напълно ясно го е сравнил с поляната цветя. Иначе нямаше да има учени хора, изобретатели, гении, велики поети, художници и велики композитори. И ТЯХ ЛИ ДА НАПРАВИМ "РАВНИ" С ТЕБЕ ИЛИ МЕНЕ?????

Напиши коментар

Задължителни полета*

За реклама

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ
eXTReMe Tracker