Daily Mail:NASA направи огромен пробив в търсенето на извънземни, попадна на нещо неочаквано!

Pan.bg 14 дек 2017 | 21:02 views (801) commentaries(3)
blitz.bg

След усилено многогодишно търсене, НАСА намери друга далечна звезда с осем планети, които се движат в орбитата й, подобно на нас около Слънцето. Космическият телескоп "Кеплер" на НАСА откри осма планета в отдалечена звездна система, с която за пръв път се свързва собствената ни Слънчева система, пише Daily Mail.

Откритието в системата Кеплер-90 стана възможно с помощта на усъвършенстваната AI машина за обучение на Google. Космическата агенция проведе преди минути брифинг, за да разкрие повече подробности за откритието. Сателитът изследва звездите за далечни светове, използвайки системата на Google за изкуствен интелект, която помага на НАСА да открие планети, където може да съществува чужд живот.

В телеконференцията изследователите разкриха, че това е първият път, когато учените потвържават, че звездите могат да имат големи семейства от планети, точно както нашата Слънчева система. "Използвахме нашия модел, за да идентифицираме две нови планети от набор от над 600 звезди", обясни ученият Кристофър Шалю и допълни, че една от тези две планети се нарича Кеплер-80Г.

"Планетата, върху която се фокусираме днес, се нарича Кеплер-90И - осмата планета в своята звезда. Това е наистина вълнуващо откритие и смятаме, че е огромен успех при използването на невронни мрежи в търсенето на отдалечени светове", обясни експертът. "Новата планета не е "място, което бихте искали да посетите", обяснява Андрю Вандърбърг, астроном и старши научен сътрудник на NASA Sagan в Университета на Тексас.

Кеплер забеляза хиляди екзопланети от 2014 г. насам, като 30 от тях са по-малки два пъти от размера на Земята, която сега е известна като орбита в обитаемите зони на техните звезди. По-нататъшни изследвания са успели да открият и атмосферата на тези планети, а Google AIсе ползва, за да разгледа тези данни и да намери потенциал за нови обитаеми светове.

1. #1
    кака Ели 15 дек 2017, 09:17

1

Пак извънземни глупости!Престанете! Изяснете си нещата и тогава напишете нещо смислено!

2. #2