Фотофакт: МиГ-21УМ борд „36” в подножието на Родопите и преди това...

Pan.bg 01 фев 2018 | 22:05 views (8561) commentaries(2)
img
Н.Димов, сп.”Клуб КРИЛЕ”

След като на 6 април ‘спарката’ напусна за последно летище Граф Игнатиево, тя се установи за постоянно в подножието на Родопите, на площада на село Семчиново. Може да се каже, че нейната съдба е много по-добра от тази на нарязаните за скрап, унищожените или изоставени на произвола…

МиГ-21УМ борд „36” (з.н. 516999133*) - самолетът е произведен на 12 януари 1978 г. в завод №31 (Тбилиси) и е доставен на българските ВВС през 1990 г., заедно с „балчишките и узунджовските” МиГ-21 бис и още пет МиГ-21УМ .

Първоначално лети от летище Балчик, а от 1998 г. е на въоръжение в авиобаза Граф Игнатиево.

През 2003 г. при рутинен тренировъчен полет преминава през високоволтови проводници на далекопровод, повредени са двете полукрила, пилона с АПУ и ПВД. Крилото е подменено от еПОВР със съдействието на АРЗ „Г.Бенковски” и самолетът отново лети…



РАЗГЛЕДАЙТЕ ГАЛЕРИЯТА > > >

Навигирайте с бутоните под снимката, за да разгледате галерията!


Фотофакт: МиГ-21УМ борд „36” в подножието на Родопите  и преди това...

ПРЕДИШНА СНИМКА 1/11 СЛЕДВАЩА СНИМКА

loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 2

  1. #1
    Швейк 05 фев 2018, 15:19
     
    5
     
    0

    М-да! Само където този който успя да докара повреден самолет до летището и да кацне с него, за да можете сега да го показвате - го уволниха позорно! А ако го беше хвърлил в някоя нива,сигурно щеше да е герой!

  2. #2
    До Швейк 07 фев 2018, 12:45
     
    0
     
    0

    Они беха двама. Единия още служи. Двоен аршин, не мислиш ли?

Напиши коментар

Задължителни полета*

За реклама

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Новини от агенция Xinhua

Прочети още
eXTReMe Tracker