НАСА публикува звуци от Сатурн! Целият свят се пита - това извънземни ли са? /ВИДЕО/

Pan.bg 09 сеп 2018 | 22:47 views (844) commentaries(1)
blitz.bg

НАСА публикува запис, направен от сонда на Сатурн. На него се чуват странни звуци и много хора се питат дали всъщност не е записана комуникация на извънземни.

Звуците, записани от сондата Касини, която първа успя да се доближи до орбитата на Сатурн. В този момент е бил направен и записът, на който се чуват серия от звуци, припомнящи радиовълни.

Веднага след публикуването на видеото хора от целия свят започнаха да коментират дали става въпрос само за звуци, причинени от магнетичното поле около планетата или за шум, идващ от извънземна форма на живот. Някои дори излизат с предположението, че това е особен вид музика.

"Сондата "Касини" е направила този запис на 2 септември 2017 година, две седмици преди да изгори в атмосферата на Сатурн", разкриват от НАСА. Според учените звукът е леко редактиран. Първоначалната дължина на записа е била 27 минути, НАСА го е съкратила до 73 секунди, а също така е била намалена и фреквенцията на звука.

Учените обясняват звуците с факта, че Сатурн е източник на интензивни радиовълнти. Сондата Касини започва наблюдение на Сатурн от април 2004 година.

1. #1
    секвенция 10 сеп 2018, 06:04

0

"фреквенцията на звука" Височината на тона се обуславя от абсолютния брой на трептенията (фреквенция).