Отново за чешката компания Aero Vodochody и нейния L-39NG

Pan.bg 12 яну 2019 | 19:03 views (541) commentaries(2)
img
pan.bg
Л. Дойчинов
Пресслужбата на предприятието оповести, че преди по-малко от месец нейното произведение L-39NG е излетяло от пистата на летището на компанията, издигнало се е на височина 1524 m и се е приземило успешно след полет от 26 min. По време на полета са тествани някои маневрени характеристики, включително бързо набиране на скорост до 370 km/h. Самолетът излетял в конфигурация, типична за серийния образец, включваща окончателно модернизирани въздухозаборници и крила с резервоари за гориво, отбелязват представители на Aero Vodochody. L-39NG е предназначен за подготовка на пилоти на базата на предишното производство на учебно-бойния самолет (УБС) L-39 Albatross с използване на нови технологии и оборудване. L-39NG е едномоторен двуместен реактивен учебно-тренировъчен лек ударен самолет с усъвършенстван дизайн на стъклената кабина, виртуална бордова учебна система и монтирана на пилотския шлем система за отразяване на информацията. Той е оборудван със съвременен двигател Williams International FJ44-4M, който ще подобри полетните характеристики и ще намали разходите за поддръжка. Авиониката на самолета е адаптирана за обучение на пилоти за бойни самолети от четвърто и пето поколение и може да бъде усъвършенствана, за да отговори на изискванията на клиента. Самолетът е оборудван с пет точки на окачване на въоръжение. Aero Vodochody откри производствената линия за L-39NG през януари 2018 г. На този етап ще се изготвят четири L-39NG. Първият и четвъртият самолети са предназначени за полетни изпитания, вторият - за статични изпитания, а третият - за изпитания за "умора" на конструкцията. През октомври 2018 г. бе проведена церемонията по стартирането на първият учебно-боен L-39NG. Компанията Aero Vodochody смята да пусне първият сериен самолет до 2020 г. и да премине към пълномащабно производство до 2022 г., произвеждайки до 16 броя L-39NG годишно. Според резултатите от проучването на пазара, проведено от компанията, през следващите 10-15 години, военновъздушните сили на страните по света ще се нуждаят от 3000 реактивни УБС, за да обучават пилоти на изтребители четвърто и пето поколение. Според най-консервативните оценки, Aero Vodochody ще може да разчита на около 5% от този пазар (150 самолета).
Източник: ЦАМТО


loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 2

  1. #1
    То добра ама... 12 яну 2019, 19:30
     
    0
     
    3

    много слаб мотора бе....

  2. #2
    Емо 12 яну 2019, 20:40
     
    4
     
    0

    Ще е страхотно да го вземем за нов УТС .

Напиши коментар

Задължителни полета*

За реклама

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Новини от агенция Xinhua

Прочети още
eXTReMe Tracker