Le Bourget 2019 - Airbus пуска най-дългия тяснофюзелажен самолет - A321XLR

Pan.bg 17 юни 2019 | 15:07 views (482) commentaries(3)
img
Димитър СТАВРЕВ
сп. "Клуб КРИЛЕ"
airbus.com




На 17 юни 2019 г. след много положителни отзиви от пазара, Airbus стартира програмата A321XLR, за да допълни най-продаваната фамилия тяснофюзелажни самолети A321neo. По този начин A321XLR се превръща в следващата еволюционна стъпка, която отговаря на нуждите на пазара за още по-голяма далечина на полета и създава по-голяма стойност за авиокомпаниите, като предлага 30% по-малко гориво на седалката от конкурентните самолети от предишно поколение.

Започвайки от 2023 г., самолетът ще достави безпрецедентен Xtra Long Range до 4700 nm - с 15% повече от A321LR и със същата ненадмината горивна ефективност.

С този допълнителен обхват авиокомпаниите ще могат да експлоатират по-евтини тяснофюзелажни самолети по по-дългите и по-малко използвани маршрути - много от които вече могат да бъдат обслужвани само от по-големи и по-малко ефективни широкофюзелажни самолети. Това ще даде възможност на операторите да отворят нови световни маршрути като от Индия за Европа или от Китай до Австралия, както и по-нататъшно разширяване на непрекъснатия достъп на семейството А320 до преките трансатлантически полети между континентална Европа и Северна и Южна Америка. За пътниците новата кабина Airspace на A321XLR ще осигури най-доброто изживяване при пътуване, като същевременно предлага седалки във всички класове със същия висок комфорт, както и при самолетите на дълги разстояния.

A321XLR е проектиран да максимизира общата съвместимост на A321LR и останалата част от семейството на A320neo, като същевременно въвежда минимални промени, необходими, за да се даде на самолета Xtra Long Range с увеличени приходи. Промените включват: новия постоянен заден централен резервоар (RCT) за повече гориво; модифициран колесник за максимално излетно тегло (MTOW) от 101 метрични тона; и оптимизирана конфигурация на на задния край на задкрилките на крилото, за да се запазят същите характеристики при излитане и натоварване на двигателя, както и при днешните A321neo. По-специално, новият оптимизиран RCT побира повече гориво, отколкото няколко допълнителни допълнителни централни резервоара (ACT) преди това, като в същото време заема по-малко място в товарния трюм - като по този начин се освобождава подовото пространство за допълнителни товари и багаж на дълги маршрути.

Семейството A320neo е най-продаваният самолет в света с над 6500 поръчки от повече от 100 клиента от пускането му през 2010 г. То включва двигатели от ново поколение и аеродинамични
РАЗГЛЕДАЙТЕ ГАЛЕРИЯТА > > >




надставки Sharklet плюс други подобрения, които заедно носят двуцифрени икономии на гориво над своя предшественик, семейство A320ceo.

Навигирайте с бутоните под снимката, за да разгледате галерията!


Le Bourget 2019 -  Airbus пуска най-дългия тяснофюзелажен самолет - A321XLR

ПРЕДИШНА СНИМКА 1/2 СЛЕДВАЩА СНИМКА

loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 3

  1. #1
    Незнаен 17 юни 2019, 15:52
     
    3
     
    0

    Пуска стартира, майно льо, хвърчи и лети даже.

  2. #2
    ха 17 юни 2019, 16:13
     
    3
     
    0

    Отговор на коментар: #1

    То да беше само това, цялата статия е ...

  3. #3
    Geocom 18 юни 2019, 00:04
     
    0
     
    0

    най-дългия тяснофюзелажен самолет

    Голяма неграмотност на журналя ужким в авиационно списание.

Напиши коментар

Задължителни полета*

За реклама

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Новини от агенция Xinhua

Прочети още
eXTReMe Tracker