Helvetic Airways получава своя първи Е190-E2 Jet

Pan.bg 08 ное 2019 | 13:43 views (203) commentaries(0)
img
Димитър СТАВРЕВ
сп. "Клуб КРИЛЕ"

На церемония на 31 октомври 2019 г., проведена в централата на авиокомпанията в Цюрих, Швейцария, Helvetic Airways официално получи от Embraer първия си самолет E190-E2. Авиокомпанията има договор за твърда поръчка на 12 самолета от този модел и права за закупуване на още 12 E190-E2, с права на преобразуването им в E195-E2, с което общата потенциална поръчка достига до 24 E-Jets E2.

„Като единствената швейцарска авиокомпания, оперираща със самолети Embraer, Helvetic Airways вече се откроява от конкуренцията. С нашия най-съвременен модел E190-E2, тя вече разполага с перфектния самолет по отношение на екологичната устойчивост и за увеличаване на рентабилността на полетните си операции“ сподели Мартин Холмс, вицепрезидент за Европа, Русия и Централна Азия в Embraer Commercial Aviation.

Изпълнителният директор на Helvetic Airways Тобиас Погоревц е доволен, че е постигнал този важен момент: „След повече от 18 интензивни месеца, това е чувство за постижение, което чувстваме най-много днес. С E190-E2 Helvetic Airways навлиза в наистина нова ера. Този самолет ще ни направи един от водещите европейски оператори на Embraer. И това ни дава точно модерните и екологични самолети, от които се нуждаем, за да продължим развитието си“.

E190-E2 бележи началото на програмата за обновяване на флота на Helvetic. Правата за закупуване на още 12 самолета (E190-E2 или E195-E2) ще дадат възможност на Helvetic Airways да се развива според пазарните възможности. Helvetic Airways конфигурира E190-E2 в една класа със 110 места и ще оперира самолета по няколко вътрешни и международни маршрути.

E190-E2 е първият от трите нови типа самолети, съставляващи семейството на самолети Embraer E2, разработени да надградят успехите на първо поколение E-Jets. В сравнение с първото поколение E190, E190-E2 използва 17,3% по-малко гориво и близо 10% по-малко от прекия си конкурент. Това го прави най-ефективният тяснофюзелажен самолет на пазара. E190-E2 носи повече гъвкавост с максимална далечина на полета от 5300 km, 1000 km повече от първо поколение E190.

E190-E2 също така генерира значителни икономии за авиокомпаниите по отношение на разходите за поддръжка. Той има най-дългите интервали за поддръжка с 10 000 летателни часа период преди основни проверки и без ограничение в календара при типично използване на E-Jets. Това означава допълнителни 15 дни използване на самолета за период от 10 години. За пилотите на




първо поколение E-Jets изискват само два и половина дни обучение, без да е необходим full flight simulator, за да летят на Е2, което намалява натоварването на обучението и спестява време и пари за авиокомпаниите.

Кабината на E2 разполага с модерна авионика Honeywell Primus Epic 2. В комбинация с управлението по затворен контур fly-by-wire, системите работят заедно за подобряване на производителността на самолета, намаляване на натоварването на пилотите и повишаване на безопасността на полета. От гледна точка на пътника, кабината E2 разполага с удобно разположение на седалките две по две. Липсата на средна седалка дава възможност на пътниците да имат приятно изживяване при полет с повече място за краката и допълнително място за съхранение на багаж.

image
loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 0

Напиши коментар

РЕГИСТРИРАЙТЕ СЕ, ЗА ДА КОМЕНТИРАТЕ СТАТИЯТА!


Регистрирай се

За реклама

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Новини от агенция Xinhua

Прочети още
eXTReMe Tracker