Лазаров Лаз-7М в българските ВВС

Pan.bg 18 мар 2012 | 00:34 views (5710) commentaries(0)
img Страна производител България
Година на производство 1952 г.
Разпереност, m 10,60
Дължина, m 7,80-7,90 (13)
Носеща площ, m2 16,40
Маса празен, кг 862
Стартова маса, kg 1319
Максимална скорост, km/h 212
Крейсерска скорост, km/h 200
Таван, m 3500
Далечина на полета, km 700
Въоръжение:
- стрелково – 2х7,92-mm крилни картечници с по 500 патрона;
- бомбово – 6х20-kg или 2х50-kg бомби.

image

Допълнителна информация: Едномоторен двуместен моноплан нископлощник, учебно-тренировъчен самолет с двигател М-11ФР с мощност 118 kW/160 hp, 5-цилиндров, звездообразен, с въздушно охлаждане. Развитие на конструкцията на Лаз-7, но с по-надежден двигател. Колесник полуприбираем назад в крилото с опашно колело. Прибраните колела остават с половината от диаметъра си да се подават от крилото и така гарантират запазване на самолета при кацане по корем. Смесена конструкция, тялото е метална ферма с обшивка от дуралуминиева ламарина и плат.Крилото и опашните плоскости са с дървена конструкция. Крилото е изработено като едно цяло, което му гарантира много висока якост. Има клапи подкрилки за излитане и кацане. Обшивката на крилото е изцяло от фурнир, облепен с плат и лакиран. Опашните плоскости са с обшивка от шпертплат и плат. Кабината е закрита, като пилотите са един зад друг. Прицел Revi-14. Въоръжение е поставено на малък брой самолети.

____________________________________________
(13) Самолетите след трета серия са с 10 cm по-дълги, тъй като моторамата е удължена и акумулаторът е преместен при двигателя. – Бел. авт.




loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 0

Напиши коментар

РЕГИСТРИРАЙТЕ СЕ, ЗА ДА КОМЕНТИРАТЕ СТАТИЯТА!


Регистрирай се

За реклама

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Новини от агенция Xinhua

Прочети още
eXTReMe Tracker