Горещи новини
- На Луната няма да има руски космонавти с наднормено тегло
- Петко Симеонов: Тетралната революция и защо танковете да дойдат, а не милицията да се намеси
- БСП и ДПС ще си избират нови лидери в един и същи ден
- Рим се готви за нашествието на "Сардините"
- Русия приключи първото изпитание на най-мощния си ледоразбивач
- Съд задължи екоминистерството да даде всички данни за вноса на боклуци в България
- 16 са вече жертвите на изригналия вулкан в Нова Зеландия
- Сблъсъкът на КПП "Чарли" - на един изстрел от началото на Трета световна война
- Световно признание: Проф. Росен Димов стана част от Кралското дружество по хирургия
- ООН: Гърция още нарушава някои норми за задържане

pan.bg
Според някои съобщения, по време на фазата на тестване на прототипа, перспективният турски основен боен танк (ОБТ) Altay е бил оборудван с германския дизелов двигател MTU MT 883 Ka 501CR с мощност 1500 к.с., съчетан с автоматичната трансмисия Renk HSWL 295TM. В момента са произведени четири танка. Компанията-разработчик ВМС обаче се колебае дали да не използва британския дизелов двигател Condor CV12 с мощност 1200 к.с. За серийния танк тази компания обаче планира да създаде собствен двигател с клас на мощността от 1500-1800 к.с. Със CV12 са оборудвани британските ОБТ Challenger 1 и Challenger 2, японските Тип 90 и Тип 90II. Двигателят е известен със своята висока надеждност. По време на операцията „Пустинна буря“ (1991 г.) надеждността на двигателя е достигнала впечатляващите 98%. По време на цялата кампания танковете са изминавали средно по около 100 km дневно.
Л. Дойчинов
По информация на ist. army-guide.com
loading...
Други публикации
Напиши коментар