НА НОВИЯ F-16 ЩЕ СЕ ОБУЧАВАТ И МЛАДИ БЪЛГАРСКИ ПИЛОТИ, И ЛЕТЦИ С ИЗВЕСТЕН ОПИТ. ПРОГРАМАТА ЩЕ Е ДОСТА ТРДНА

Pan.bg 12 ное 2019 | 18:54 views (1853) commentaries(0)
img
Ще има големи промени. Но купуването на изцяло нова платформа е голяма стъпка за българските военновъздушни сили. Самият изтребител ще дава големи бойни способности. Тренировъчната програма определено ще е доста трудна. И затова българските ВВС ги очаква доста интензивен избор на онези, които ще управляват новите изтребители. И онези, които ще ги поддържат. Знаете, че придобиването на изтребителя Ф-16 ще се случва в продължение на няколко години. Затова сме заедно, за да се уверим че той ще бъде успешен. Програмата за обучение в момента се разработва. Един от елементите е да се направи график на тренировките“, каза м-р Апосъл. Старт на обучението през 2021 г. Изказвания от представители на фирмата-производител посочват, че обучението на пилотите, техниците и инженерите може да започне през 2021 г. и да приключи през 2023 г., за да е сигурно, че българските ВВС ще са готови да използват самолетите от самото им пристигане малко след това. Майор Александър Апосъл обаче не посочи дали тези срокове са били дискутирани при сегашното посещение на групата от ВВС на САЩ. „Бяха дискутирани разбира се и различните критерии, което трябва да се имат предвид когато се избират пилотите и поддържащия персонал. Българските ВВС могат да кажат най-добре кого ще изберат. От една страна ще има нужда от пилоти, които са по-млади, от друга и такива, които вече имат известен опит. Ако говорим кой ще е знакът за старта на обучителната програма - това било най-очевидно, когато първите пилоти заминат за Съединените щати, за да започнат своето обучение. Обучението на пилотите ще започне преди обучението на поддържащия персонал. Не всички пилоти ще започнат по едно и също време. По време на посещението на групата беше отбелязано, че българските ВВС използват стандартите на НАТО за много от техните операции. Също така използват английски. Групата беше впечатлена от нивото на знание на английски. Особено сред пилотите. Това беше мисля, че една от първите препоръки - да се продължи да се използва английски възможно най-често в дневните операции. Това ще помогне на пилотите, които заминат за САЩ. Там може да управляват реален Ф-16. А целта е да натрупат достатъчно опит, за да може да управляват тези изтребители и в България. България ще използва Ф-16




в продължение на много години, така че младите пилоти имат тази възможност да се присъединят във времето, когато българските военновъздушни сили ще ползват най-новия си самолет.
loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 0

Напиши коментар

РЕГИСТРИРАЙТЕ СЕ, ЗА ДА КОМЕНТИРАТЕ СТАТИЯТА!


Регистрирай се

За реклама

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Новини от агенция Xinhua

Прочети още
eXTReMe Tracker