Режат на парчета историята на БГА Балкан

Pan.bg 29 авг 2011 | 10:30 views (9142) commentaries(6)
img За www.pan.bg - текст и снимки - Петко Карамитев. Редакцията благодари за предоставения текст и снимки на г-н Карамитев

Почитатели на airgroup2000.com/forum и pan.bg показаха ужасяващи снимки на току що нарязани български граждански самолети служили достойно дълги години в БГА Балкан. Брутално са нарязани 2 броя Ан-24 останали до хангара на Луфтханза Техник София ( регистрация LZ-AND и LZ-ANM). Вчера пък започна рязането на самолета с регистрация LZ-MNN. Кадрите наистина са потресаващи и не са за хора със слаби сърца и особено за служителите на БГА Балкан.
Ние, а и авиофеновете питат - не можеха ли тези самолети да бъдат запазени? Да бъдат предадени на някой български музей? Вместо да ги сполети тази грозна съдба! Докога ще си унищожаваме и режем историята парче по парче? И докога в тази държава едни малки хора ще се опитват да прогонят умните, можещите и знаещите??? Надяваме се, че скоро ще дойде време да се обединим и ние да прогоним тези малко и малки хора!
Публикуваме долните снимки и кадри, както и текст с малка авторска намеса. За да може всеки един от вас да види и почувства гнева и болката на един обикновен човек!


"Нека ви разкажа,и покажа какво ще е останало от БАЛКАН по случай 65 години Българска Гражданска Авиация!
А именно ето какво,на фона на величествената сграда на РВД:
[/size]image

И още малко прекрасни експонати за бъдещ музей....

image
image

Има и краченца.....

image

и перчици....

image

А ето как изглеждаха самолетите преди да ги "оправят"

image

С какво и на кого пречеха самолетите просто недоумявам.Надявам се че не е свързано със строежа на новата кула на РВД,защото тя е на съвсем друго място.
За съжаление също е положението в северният район-там "умните" от военното министерство вече са нарязали и Ту-134,също така са подготвени и останалите Ан-26.

Нашите приятели от Скорпион Еър,притежаваха също така и един страхотно запазен Ан-12, ама като казвам запазен,имам предвид точно това!
И понеже вече не е годен да лети, решили че е излишен и го продали за малка сума на някакъв украинец, който в процеса на рязане е казал следното:
"Странно,вие тука нямате ли намерение да правите музей...защото този самолет е




много подходящ.!?!?"
Не знам дали това са били точните му думи, но смисълът им е подобен!
След като научих всички тези неща и видях останките от историята на БАЛКАН, в изблик на ярост просто вдигнах телефона и почнах да въртя по министерства, в отчаян опит да потърся помощ.
Но след като се свързах с МТ,от там ме препратиха към ГВА. Там говорих с един любезен господин,на име Бамбов, който гордо ми заяви, че, цитирам:
"Крайно време беше тази скрап да бъде нарязана, защото перона на летището е тесен и вече няма място за нищо. Никъде по европейските летища няма такива бараки."
След като аз бях готов да ревна в ибзлик на безпомощност му казах че може би някой ден като се започне музей на авиацията на летището, или поне в близост на него няма да има какво да сложим, и това ще е жалкото, той ми отговори :
"На никое международно летище няма музей"
Аз лично се сещам веднага за музея до летище Никола Тесла в Белград - един наистина страхотен музей. Там имат и наш Месершмит 109Г,предаден след 1944 г. Хората си го пазят и съхраняват, а ние - давайте да режем и потопяваме историята.
Има искра надежда, говорих със секретарката на зам.министъра Камен Кичев, надявам се като бивш служител на авиокомпания,и след като видях в интервюта как ревностно защитаваше Летище София от нападките на онази Антония Първанова, все пак да помогне в спасяването на макар и малкото останало!
И понеже съм набрал скорост,ще попиша и попоказвам още малко.
Ще засиля ужаса, чувството за безпомощност и яростта ви с още малко снимки:

image
image
image
image
image
image

Това са снимки с нарязания Ту-134 за тъпият Биг Брадър,предполагам си спомняте последната реалити помия която излъчиха.
От Балкан на летището е останало само BTZ което до последно се ползваше от отряда за борба с тероризма и тялото е надупчено от Калашниците на командосите.
И в заключение ще ви кажа - повече няма да се занимавам, ще си правя моделите на граждански самолети - тях не могат да ми ги нарежат.
Жалко само, че когато децата ни попитат -"Татко, дядо на какъв самолет е летял?" ние ще отговаряме: "Не помня вече, а и ги нарязахме за скрап защото пречеха, а трябваше и да се изкарат парички малко от паметта на дядо ти.Той вече го няма и нищо не може да каже, а колегите му които са още живи, те вече са много стари и не помнят, изкуфели старци са и не заслужават някой да си спомня за тях.
Балкан го оправи един ..., Иван Костов се казва. Ние синко сме единствената държава от Източния блок, която нарочно и умишлено си фалира националният превозвач, също така тогава оставихме много хора без работа и не им платихме заплатите. Сега национален превозвач е една друга фирма, те се грижат за това България да се представя достойно на европейските летища.
Сине,вземи да запалиш черната S-класа и да идеш в Биад, да послушаш малко чалгичка, да посваляш манекенки,току виж срещнеш и великият Евродепутат Слави Бинев, той също обича да ходи там, може да ти каже за някое еврофондче за източване и да изкараш повече от колкото от скрап от самолети. Не ме разпитвай повече за историята - тя е минало и вече не е от значение. Ние имаме само 1300 години история, не като САЩ - цели 200 години. Те са прости и имат страхотни музей, а ние сме велики и имаме скрап!"

Приятели на Българската Авиация, бъдете здрави, обичайте спомените и снимките, защото само те ще ни останат!
loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 6

  1. #1
    Асен Цветков 29 авг 2011, 10:48
     
    0
     
    0

    Спомнян си каква аларма вдигаха авиофеновете, когато се разбра че ще се потапя под водата самолета на Бай Тошо. Ето такава щеше да му бъде съдбата - нарязан и захвърлен. Безмислена работа, най-вероятно осъществена за да се усвоят някакви пари.

  2. #2
    ivan petrov 29 авг 2011, 12:33
     
    0
     
    0

    uzasno! mnogo zhalko

  3. #3
    Пазителят на сънищата 29 авг 2011, 13:36
     
    1
     
    0

    Благодарности към г-н Петко Карамитев, за снимките, текста и най-вече за това, че се е опитал да запази останалите ненарязани самолети, като се е обаждал в МТ и ГВА! Нека има повече хора като него в България!

  4. #4
    zlpetrov 29 авг 2011, 20:34
     
    1
     
    0

    Писал съм го и преди Ние сме нация разрушителна и с къса историческа памет.И какво очакваме от някаква мадама която я сложиха за шеф на музея в Пловдив,а тя била виждала самолет на картинка и по телевизията.А за предишния шеф и фондация ВВС не ми се коментира защото изпадам в нервен срив.Къде блеят,защо никой от тях не се е задействал? Защото просто не ги ИНТЕРЕСУВА и не искат да се задействат."Някакви си стари тенекии.Майната им,с тях и без тях.Що ни трябва да си разваляме спокойствието".Така разсъждават вервайте ми.Жалко ,много жалко.

  5. #5
    Едй Кой сй 29 авг 2011, 21:25
     
    0
     
    0

    България първа в целия свят използва самолета за боини цели (бомбандиране от въздуха). А сега на Авиошоуто в Крупово, ще гледаме пак чуждите самолети. Това не е срамно. Това е ПОЗОР за страната ни.

  6. #6
    emilpetrov67 19 май 2012, 19:39
     
    0
     
    0

    Да живеят пунктовете за скраб !!! Господи колко сме жалки !

Напиши коментар

РЕГИСТРИРАЙТЕ СЕ, ЗА ДА КОМЕНТИРАТЕ СТАТИЯТА!


Регистрирай се

За реклама

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Новини от агенция Xinhua

Прочети още
eXTReMe Tracker