Падат панели под мостовата конструкция на Северната тангента! Нов обект за 180 млн. лева

Pan.bg 18 юни 2019 | 10:15 views (330) commentaries(2)
img
dnes.dir.bg


Според специалистите това не са носещи конструктивни елементи

Пропада част от скоростната тангента - за това сигнализирали зрители на bTV. Това се случва само 3 години, след като трасето беше открито официално.

Борис Бонев, който изпратил сигнала до телевизията, обясни в предаването "Тази сутрин", че при преминаване под моста на река Искър хората са забелязали, че голяма част от панелите, които са под мостовата конструкция са напукани и част от тях са паднали.

"Вече имаше гаранционен ремонт на Северната скоростна тангента, едва три години след откриването й, въпреки че струваше 180 млн. лева. Дори и да е малка вероятността, ако един такъв панел падне върху преминаващ човек под моста, може да се случи неприятен инцидент. Нов обект за 180 млн. лева не би трябвало да изглежда по този начин", категоричен беше Борис Бонев.

Инж. Иван Досев от АПИ обясни, че кофражните панелки не са носещи конструктивни елементи. Според него те вероятно са паднали още при наливането на бетона, това не се е случило след пускането на строителството.

"Тези панелки имат конструктивна армировка, която е изчислена така, че да може да издържи теглото на бетона преди да е стегнала пътната плоча. Вероятността да падне е малка, тъй като има армировка, която не се е скъсала, това нещо не носи никаква тежест и върху него няма натоварване", твърди инж. Иван Досев.

На 28 април 2016 г. премиерът и регионалният министър откриват северната тангента. Тя трябва да свързва северозападните и югоизточните квартали на София. Заради скоростната отсечка обаче са премахнати старите пътища, а нови няма.

Въпреки че се намират само на 50 метра от тангентата, жителите на квартал "Бенковски" трябва да се качат на скоростния път по два маршрута: единият е дълъг 10 километра, а другият - 8.

Готови детелини има - подходи към тях - не. По картите има няколко несъществуващи улици, които са дадени за връзка с тази магистрала.След протестите на жителите от "Бенковски", "Нови Искър", "Илиянци" и "Требич" от Министерския съвет отпуснаха пари за улици.

Ангажимент на столичната община е да изгради уличната мрежа и локалните трасета, които обслужват малките населени места и селата, които са в рамките на София, твърдят от МРРБ.

3 години по-късно изградени отсечки няма, а кога скоростната тангента ще се свърже с пътната мрежа




на София - не е ясно.
loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 2

  1. #1
    бай Пердах 18 юни 2019, 10:26
     
    5
     
    0

    "Нов обект за 180 млн. лева не би трябвало да изглежда по този начин", категоричен беше Борис Бонев." Къщи за гостииииии,граждани-на Пости,на Велики постииииии!!!!!!!!!!!!!!!!!! ГЕРБ България разкости.

  2. #2
    THUNDER 18 юни 2019, 12:38
     
    2
     
    1

    В Германия, Холандия и др. дават по 20г гаранция, на новопостроени пътища, магистрали.

    Тука от втората година почват основни ремонти на ремонта до 20-та годишнина няма да остане асфалт на плътното, ако въобще остане път.

Напиши коментар

Задължителни полета*

За реклама

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Новини от агенция Xinhua

Прочети още
eXTReMe Tracker