Горещи новини
- Лавров и Помпео ще обсъдят оръжейния контрол
- Любо Огнянов: Прокуратурата извън съдебната власт си е чист преврат
- Круизен кораб в силна буря: Какво се случва вътре и емоциите на пътниците
- Морето изхвърли моряци на пустинен остров и те останаха на него 7 години
- Израел: Три ракети бяха изстреляни от Газа
- Саудитецът е гледал клипове с разстрели преди нападението във Флорида
- Израел удари Газа след ракетната атака ВИДЕО
- Нова лисица в курника на НАТО
- Прокурорът, който може да разследва главния, ще е шеф на Инспектората към ВКП (Обзор)
- Сръбската армия представи новите хеликоптери, закупени от Русия

Смяна на собствениците на хотела в разгара на сезона довела до скандалната ситуация
"Хотел в Китен ни взе пари за резервации, а след това ги отмени. Сега чакаме със седмици да ни върнат парите, за да си запазим места другаде". Това разказа пред TrafficNews възмутен софиянец, който смята да търси реабилитация за провалената му ваканция.
Христо Димов си запазил стая за семейството в четиризвездния " Китен бийч" още преди месец за 20 август. Пратил 600 лева по банков път. Преди три дни обаче му се обадили, че резервацията отпада, но ще му върнат парите като му дойде реда, защото и други чакали.
TrafficNews потърси за коментар управата на хотела. От там обясниха, че крайният срок за връщане на парите е краят на август. Признаха също, че много резервации са отпаднали и затова разплащането с отпратените туристи било "малко сложно".
Екипът ни научи също, че причината за създалата се ситуация е смяна на собствениците на хотела.
Поредното разочарование за родни туристи, решили да изберат родното Черноморие, идва само броени дни след скандала в Слънчев бряг, където управителят на хотел "Премиум" Иван Тодоров се опита да ритне и изгони туристки от Израел, които разказаха за скандала пред всички телевизии в родината си.
loading...
Други публикации
Напиши коментар