"Фолксваген“ за новия завод: Сърбия и Македония отпадат, България и Турция остават

Pan.bg 25 юни 2019 | 16:25 views (365) commentaries(1)
img http://epicenter.bg/

Според някои източници компанията може да обяви окончателно решение в полза на Турция в рамките на две седмици

През последните три месеца са вървели преговори на представители на германския автомобилен гигант в двете страни-кандидатки


Ръководството на „Фолксваген“ елиминира Сърбия и Македония като възможни кандидати за новия завод на германския концерн. Инвестицията от два милиарда евро ще бъде направена в Турция или България в близко време, съобщава скопското електронно издание „Фактор“, цитирано от Агенция "Фокус".

„Фолксваген“ определи двете страни като финалисти за местоположението на новия завод за автомобили. В началото на годината от компанията обявиха, че ще произвеждат електрически превозни средства в своите заводи в Германия и ще обмислят промяна на производството на някои модели с конвенционални двигатели във фабрика, която ще бъде установена някъде в Източна Европа.

Първоначално списъкът на потенциалните кандидати включваше пет страни, но компанията сведе избора си до Турция или България.

През последните три месеца представители на германския автомобилен производител посещават и провеждат преговори в двете страни-кандидатки.

Германският Frankfurter Allgemeine Zeitung съобщи, че Хърбърт Дийс, председател на борда на директорите на „Фолксваген“, е бил на посещение в Турция миналата седмица, за да обсъди въпросите, свързани с инфраструктурата на завода, който производителят на автомобили може да установи в Западна Маниса.

В доклада се посочва също, че Дийс вероятно ще проведе разговори с правителствени служители в столицата Анкара. Според източници, „Фолксваген“ може да обяви окончателно решение в полза на Турция в рамките на две седмици.

Източници също така предполагат, че планираната фабрика в Маниса ще има годишен производствен капацитет за 300 000 автомобила.

Последният път, в който в Турция бяха направени големи инвестиции в автомобилната индустрия, бе през 1997 г. – от „Тойота“ и „Хонда“. През последните 22 години в страната не е инвестирала друга компания.

Ако „Фолксваген“ произвежда модели с висока добавена стойност, това ще бъде важна стъпка напред за Турция.




loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 1

  1. #1
    THUNDER 25 юни 2019, 20:20
     
    3
     
    0

    че планираната фабрика в Маниса ще има годишен производствен капацитет за 300 000 автомобила.

    Ако „Фолксваген“ произвежда модели с висока добавена стойност, това ще бъде важна стъпка напред за Турция.

    * Ердуган е наясно, че каквато и инвестиция да вложи Турция, за няколко години ще се изплати.


    Бай Тиквун, да не се чеше по мъдете и да маже очите на простолюдието със субсидия от 1 лев.

    А, да направи контра оферта на WV. Щото БГ икономиката произвежда само мигранти и цигани, а последните са с отрицателна добавена стойност, само лапат помощи, градът и убиват.

Напиши коментар

Задължителни полета*

За реклама

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Новини от агенция Xinhua

Прочети още
eXTReMe Tracker