ДНК - свръхинтелигентният разум в суперкомпютър на 650 млн. години

Pan.bg 13 авг 2019 | 05:37 views (322) commentaries(1)
24chasa.bg

Петя Минкова

Във всяка жива клетка на планетата учените откриват признаци на високоразвит

интелект и култура

Специално за „Космос” световноизвестният казахстански физик Максим

Макуков разкрива тайните в генетичния код

Нашата ДНК функционира като суперкомпютър със сложна програма със специфичен код, с много математика, с впечатляваща огледална и количествена симетрия, с уникален твърд диск – най-устойчивата форма на Земята, съхраняващ информация, формули и четежи от 650 млн. години насам. Но още по-странното е как тези 3 млрд. букви в нашето ДНК могат да са подчинени на толкова красиви математически зависимости и съотношения, които са предизвикателство дори за съвременните компютри. Неслучайно световноизвестният казахстански физик Максим Макуков заяви пред „Космос“, че всичко това може да е знак за свръхинтелигентна намеса и култура, а не плод на еволюционни процеси в природата.

Защо е така?

В момента едва ли ще откриете компютър, който може да възстанови липсваща част от някой роман само на базата на анализ на броя букви, думи, изречения и абзаци, но нашата ДНК може. Първият експеримент е от 1891 г., когато германският биолог Ханс Дриш разделя на две половини ембрион на морски таралеж. Какво е учудването му, когато установява, че всяка от тези половини започва да създава своя пълна версия на ларвата. Вярно, всяка една е по-малка от обичайната за този вид, но тези половинки сякаш знаят как да променят цялостната програма, за да се получат две малки морски таралежчета. Дриш е толкова впечатлен, че прекарва остатъка от живота си в опит да разбере как във всяка клетка се съдържа

проектът с всички чертежи и изчисления за създаване на цялото.

Това се потвърждава от още един експеримент. Половин век след Дриш, през 40-те години биологът Барбара Макклинтък решава да унищожи част от ДНК-то на царевица. Какво е удивлението й, когато този уникален биологичен компютър започва да възстановява липсващите сегменти, докато реконструира цялото.

Все едно проектите се съдържат в оцелелите гени и след това биологичният компютър ги поставя на мястото на липсващите.

Откритието е толкова зашеметяващо, че Барбара Макклинтък заслужено печели Нобелова награда.

В момента десетки научни екипи по цял свят се опитват да разгадаят тази сложна цифрова машина в нас.

Какви са удивителните им разкрития и невероятните симетрии и уравнения в кода, разкрити от Максим Макуков, четете в новия брой на списание

"Космос".

Най-четени

1. #1
    САМО НАПРЕД 13 авг 2019, 11:08

3

0

КАТО И КАЗВАМ НА ЖЕНАТА МИ,
    ЧЕ СЪМ С БОЖЕСТВЕН ПРОИЗХОД,
    А ТЯ НЕ,ТА НЕ, ДЪРЖИ НА ТЕОРИЯТА НА ДАРВИН,ЧЕ Е ЕВОЛЮИРАЛА ОТ МАЙМУНИТЕ......!
    МАЙМУНА Е МАЙКА И ДА И .....!

РЕГИСТРИРАЙТЕ СЕ, ЗА ДА КОМЕНТИРАТЕ СТАТИЯТА!