Бивш служител на НАСА с шокиращи разкрития за Марс

Pan.bg 14 окт 2019 | 00:18 views (2041) commentaries(1)
blitz.bg

Бившият служител на НАСА Гилбърт Левин е убеден, че преди повече от 40 години на Марс са били открити следи от живот. По информация на портала LAD Bible, в материала си ученият разказва за работата си по мисията "Викинг", която е стартирала през 1975 година. Тогава на Марс бяха изпратени орбитални апарати и такива за кацане, които са направили първите цветни снимки от Червената планета.

По думите на Левин, той е провеждал експеримент за откриването на живот, който е дал положителни резултати през 1976 година. Ученият разказва, че в хода на целия тест са били получени само 4 положителни резултата от два апарата на мисията. Левин се е опитал да обясни, че в хода на експеримента той е успял да открие микроорганизми във вътрешността на образци от почвата. Самите тестове обаче не показали наличието на органична форма на живот, като в НАСА тогава сметнали, че е намерена сами "имитация на живот", но не и реален такъв. Освен това, следващите мисии не са потвърдили резултатите, получени през 1976 година. Превод и редакция: БЛИЦ

Прочети повече в Blitz.bg: https://blitz.bg/lyubopitno/nauka-i-tekhnologii/bivsh-sluzhitel-na-nasa-s-shokirashchi-razkritiya-za-mars_news702818.html

1. #1
    SSP 14 окт 2019, 02:15

0

2

Космическо разкриване - Посланието към човечеството

РЕГИСТРИРАЙТЕ СЕ, ЗА ДА КОМЕНТИРАТЕ СТАТИЯТА!