Двама души са ранени при самолетна катастрофа в Шумен

Pan.bg 08 сеп 2012 | 21:55 views (4211) commentaries(4)
img Едномоторен самолет с четирима души на борда се разби тази сутрин на летището в Шумен, двама души са ранени.
По предварителни данни причината за инцидента е техническа. Най-вероятно става въпрос за авария в двигателя.
При удара най-тежко е пострадал пилотът, мъж на 42 години от Варна. Той е с фрактура на черепа, счупена лява ключица и десен глезен. Настанен е в шуменската болница. Претърпял е операция и лекарите се борят за живота му, предаде bTV.
24-годишна жена също е откарана в болница с фрактура на тазобедрените кости. Животът й е вън от опасност. Другите двама пътници не са пострадали.
По информация на БГНЕС самолетът се ползвал за туристически разходки. От полицията заявиха, че пилотът получил разрешение за излитане от кулата на летище Варна. Шуменското летище няма диспечерски контрол и се ползва за селскостопански полети.
Министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски е бил на мястото на инцидента на летище "Шумен", където днес катастрофира едномоторният лек самолет, съобщиха от пресцентъра на ръководеното от него министерство.
image
Сформирана е група от компетентни органи, която е на мястото на инцидента и разследва причините, довели до катастрофата.
Разбилият се самолет Wilga PZL-104 е собственост на шуменската фирма „Ер Зодиак”, която извършва полети за селскостопанската авиация. Това е вторият подобен инцидент с летателен апарат на компанията. През май друг самолет на „Ер Зодиак” закачил далекопровод с опашката си. Въпреки това пилотът успял да приземи самолета.




loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 4

  1. #1
    pilot 09 сеп 2012, 09:58
     
    0
     
    0

    Сто процента загубата на мощност е станала от повреда в двигателя, а повредата е станала от форсиране на двигателя. Форсирането на двигателя е станало, защото носа на самолета е бил вдигнат умишлено твърде високо и ъгъла на атака на крилото е бил твърде голям. А всичко това е било така, защото пилота е искал да покаже на жените в кабината колко му е мощен самолета и колко бързо "катери височина"...знаем ги тези неща...

  2. #2
    pilot 09 сеп 2012, 12:30
     
    0
     
    0

    И още нещо: разрушаващия удар по самолета е с посока от "корема" към "гърба" на самолета, което означава, че самолета е падал като лист, а това се получава при пълна загуба на скорост. Това е характерно при много стръмно набиране на височина. Това говори също така, че самолета не е имал хоризонтална скорост за да планира, и кацне като безмоторен самолет, (с каквито качества този модел разполага). Запознатите могат с лекота да открият, че това е модерно копие на Fi-156, само че е със звездообразен двигател!

  3. #3
    Володя 09 сеп 2012, 22:53
     
    0
     
    0

    Събитие, при което няма загинали хора, а летателния апарат не подлежи на ремонт, в авиацията се нарича "АВАРИЯ".

  4. #4
    nepilot 10 сеп 2012, 06:53
     
    0
     
    0

    Пилот, форсирай си Голфа и използвай натрупаните си познания по "айродинамика" в някой автотенекеджийски форум, за да даваш съвети защо Москвича трябва да е форсак или дефорсак.
    П.С. Айродинамика идва от "айрян".

Напиши коментар

Задължителни полета*

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола
whitewater.bg

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка