Горещи новини
- Тurkish Airlines стартира ТК Extra Care – нова програма с фокус върху хигиената на бордал Тя се реализира в колаборация с популярния д-р Мехмет Оз
- Има ли все още хляб в първите разрушители тип Arleigh Burke? Американските ВМС мислят така
- ВМС на САЩ искат по-подробни тестове на новата протикорабна ракета "въздух-повърхност" с голям обсег LRASM
- /ВИДЕО/: Украинските ВС се готвят за „унищожаването на руски бронирани машини в Донбас“
- Индия ще започне лицензирано производство на автомат AK-203 /СНИМКИ/
- Индийските власти решиха да закупят 83 леки изтребителя Tejas /СНИМКИ/
- Boeing и Lockheed Martin коментираха анулирания германски конкурс за тежки транспортни вертолети
- Сенатът на САЩ може да обмисли импийчмънта на Тръмп един час след инаугурацията на Байдън
- Външно министерство Русия коментира решението на САЩ да признаят Куба за спонсор на тероризма
- H160 на All Nippon Helicopter с първия полет

Неотдавна са приключили последните изпитания на вертолета Ми-8МСБ. Изпитанията са проведени във високопланински условия и при високи температури в района с най-големи горещини в СНД – град Шаартуз в Таджикистан. Хеликоптерът е бил изпитван в най-тежки условия – в продължение на 30 минути той е излетял с един работещ двигател и е набрал височина от 5000 метра, като вертолетните площадки са били разположени на 2500, 3300 и 4200 метра.
Вертолетът е преминал изцяло предвидената програма, като благодарение на уникалните нови двигатели на ОАО “Мотор Сич” някои от летателно-техническите характеристики са били по-добри от тези на по-мощния Ми-8МТ. Така например вертолетът е достигнал динамичен таван 6300 метра, а по време на международното изложение “Авиасвит-XXI” е поставил и световен рекорд в своя клас – височина 8200 метра. Двигателите са 20% по-икономични, а при набор на височина и повишаване на температурата тяхната мощност, за разлика от тези при другите вертолети, остава постоянна.
Предстоят показни полети и в ОАЕ.
loading...
Други публикации
Напиши коментар