Добрата новина: Възстановява се длъжността „Заместник командир на ВВС по ИАО, той и Главен инженер на авиацията”

Pan.bg 19 ное 2015 | 23:25 views (5659) commentaries(7)
img www.pan.bg

Днес в Централния военен клуб се състоя тържествено събрание „65 години от създаването на Техническите, инженерно - техническите и инженерно-авиационните служби на военната авиация на Р България“. Гости на тържеството бяха:
ГЛАВНИТЕ ИНЖЕНЕРИ НА ВВС:
1. о.з. полк. Любчо Николов;
2. о.з. полк. Георги Любенов;
3. о.з. полк. Божидар Герасимов;
Близки и сродници на ГИА след 1944 год.

НА ТЪРЖЕСТВОТО ПРИСЪСТВАХА И КОМАНДВАЩИТЕ ВВС:
1. генерал –лейтенант Добрин Добрев;
2. генерал Михо Михов;
3. генерал – лейтенант Стефан Попов;

Присъстваха също много ветерани, представители на сегашния ИТС, гости.

Добрата новина бе оповестена от заместник командира на ВВС бригаден генерал Кръстев:”Направено е предложение за възстановяване на длъжността „Заместник командир на ВВС по ИАО, той и Главен инженер на авиацията”.

Основен долад на тема “ВЪЗНИКВАНЕ И РАЗВИТИЕ НА ТЕХНИЧЕСКИТЕ, ИНЖЕНЕРНО-ТЕХНИЧЕСКИТЕ И ИНЖЕНЕРНО-АВИАЦИОННИТЕ СЛУЖБИ НА ВОЕННАТА АВИАЦИЯ НА Р БЪЛГАРИЯ” изнесе о.з. полк.инж. Божидар Герасимов, главен инженер на авиацията на ПВО и ВВС през 1986-1992 години.

Бе представена и книгата на полк. Инж. о.з. Веселин Стоянов „ От техните длани излитат пилотите”.

Със заповед на командира на ВВС генерал-лейтенант Румен Радев бяха наградени бивши главни инженери на авиацията и инженери от ИАС/ИАО на Военновъздушните сили.

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image

image

image
image
image
image

image

image
image
image
image
image
image
image




loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 7

  1. #1
    Това е ОК 20 ное 2015, 08:08
     
    10
     
    1

    Но при нормални ВВС.
    Основно е направено за да подпише полските самолети!

  2. #2
    Smarty 20 ное 2015, 11:14
     
    8
     
    0

    Ако някой си мисли., че с конференции по военна носталгия възражда духа на армията - дълбоко се лъже - справка настроенията и "бойния" дух на младото офицерство и отношенията на обществото.
    Затова и най-добре всичко което е било да се оцени от историята и при необходимостр да се изгради наново.
    А иначе и на лаиците е ясно защо е възстановена тази длъжност.

  3. #3
    гащи с перка 20 ное 2015, 15:22
     
    11
     
    1

    НА ТОВА МУ СЕ ВИКА ДА СИ ИЗДЯЛКАШ МАША С КОЯТО ДА ИЗВАДИШ ГОРЕЩИТЕ КЕСТЕНИ(РЕМОНИРАНИ МИГОВЕ) !
    ПРОСТО ЩЕ НАЗНАЧАТ ЕДИН БУШОН КОЙТО ДА РАЗПИШЕ УЙДУРМАТА И ТОЛКОЗ.
    ВРЪЗВАНЕ НА ГАЩИ.

  4. #4
    Гледам 20 ное 2015, 17:18
     
    9
     
    6

    пак тихомълком сте ми махнали коментара ...пак са ви дърпале ушите май...ше са повтора - дървените ви тикви нищо ново не измислиха ...немаго вече СССР да одите да са мотаето 2 години да учите ...Инженеро - Авиационна служба ......ха ха .....

  5. #5
    Главен секундомер 21 ное 2015, 13:51
     
    7
     
    0

    Самолетите намаляват, щата набъбва.

  6. #6
    Krasi Tomov 21 ное 2015, 15:02
     
    21
     
    1

    Коментарът е цензуриран, заради обиди /нецензурни изрази/ груб тон/ разпространяване на неверни твърдения/ не е по темата. Admin

  7. #7
    Байо 21 ное 2015, 20:28
     
    0
     
    16

    Красенце, какво толкова те влудява една оставка? Асоциираш я с действия като даване назад, обръщане заднишком, нещо наопаки...и то най-големия пилот. Осъзнай се, сам знаеш, че е един обикновен рапорт, бюрокрация.

Напиши коментар

Задължителни полета*

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола
whitewater.bg

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка