Марсоход на НАСА откри руини на стени и следи от древно заваряване на марс /СНИМКИ/

Pan.bg 07 апр 2020 | 12:07 views (4862) commentaries(0)

Както вече предполагахме, повечето колонии на силно развити цивилизации, които са били разположени на почти всички планети на Слънчевата система, са имали по-скоро спомагателно и техническо значение. Изключение от това правило вероятно правят само Марс и Земята.

Според нас версията, че Марс е служил като източник на важни ресурси, заслужава специално внимание. Също така си струва да се обърне внимание на хипотезата за усвояването на Марс с помощта на множество автоматични системи, които са се управлявали от представители на развита цивилизация в отдалечен режим.

На първата снимка се виждат множество фрагменти от материал, чийто състав не е възможно да се определи дистанционно. По характера на срутването и формата на отломките има всички основания да се предполага, че това е синтетичен материал.

Уникална характеристика на терена, който в момента се проучва от марсоходът на NASA Кюриосити, се явява големият брой парчета от композитен материал, разпръснати в обширна долина. Също, на снимките, публикувани от НАСА, могат да се намерят правоъгълни плочи и каменни блокове, които вероятно са служили като част от основите и стените на сградите, които днес до голяма степен са разрушени.

На следващата снимка ясно се вижда висококачествен заваръчен шев, направен при съединяването на две плочи. Използването на заваряване показва, че материалът е най-малко композитен и най-вероятно е метал с неизвестен произход. Такива малки детайли заслужават специално внимание на независимите изследователи, тъй като предоставят богата информация за „марсианските“ технологии, но рядко получават вниманието на официални изследователи и учени от НАСА.

На следващата снимка ясно се вижда голяма част от стена, при изграждането на която са използвани плочи от местен минерал. Около основата на стената се виждат плоски фундаментни плочи, покриващи обширно пространство в долината.

На следващата снимка манипулаторът на марсохода изследва това правоъгълно парче от местен материал. Химически анализ не му е извършен, но благодарение на такава снимка можем да разберем, че стената има правилна форма и с голяма вероятност е била разширявана

Почти цялата долина, както се вижда на предишната снимка, е покрита с плочи с правилна форма. Фактът, че те не са покрити от почва, може да се обясни с постоянно духащите ветрове на Марс. Въпреки че тези ветрове не са прекалено силни, те духат непрекъснато и не позволяват прах да се задържи дълго
РАЗГЛЕДАЙТЕ ГАЛЕРИЯТА > > >

време на едно място.

Макро изображението ясно показва, че материалът е бил изложен на висока температура. Трудно е да се каже дали такава температура е била част от технология за производство на строителни материали или сградата е била изложена на опустошителна топлина по време на технологична катастрофа, което вероятно е сложило край на марсианската колония. На земната колония - развита цивилизация изглежда й е провървяло! Въпреки че знаем много малко за контактите на древното население на Земята с пришълци от други светове.

Източник: yandex.ru Снимка: yandex.net

Превод и редакция: pan.bg

Навигирайте с бутоните под снимката, за да разгледате галерията!

ПРЕДИШНА СНИМКА 1/7 СЛЕДВАЩА СНИМКА