Какви са перспективите за турбовитлов самолет от следващо поколение?

Pan.bg 02 юни 2020 | 09:54 views (449) commentaries(0)
img Илиян Русев,
pan.bg
По информация на aviationweek.com

Бразилската авиостроителна компания Embraer е отложила планове си за турбовитлов самолет от следващо поколение, поне засега, тъй като се прегрупира, след като бе "оставена пред олтара" от Boeing. Не е ясно дали ATR или de Havilland Canada, която пое производството на гамата Q400 и Dash 8 от Bombardier през 2019 г.; имат средствата или апетита за стартиране на изцяло нов турбовитлов самолет от следващо поколение в близко бъдеще. Други нови турбовитлови самолети са предложени в Южна Корея, Индия, Индонезия и Китай (който завършва сглобяването на първия си Avic MA700).

За 20-те години на 21 век алтернатива може да бъде серия от значителни програми за надграждане и модификация на съществуващите конструкции, включително повторно въвеждане с хибридни/електрически задвижващи системи.

В рамките на проект 804 Collins Aerospace и Pratt & Whitney Canada проектират паралелен хибридно-електрически демонстратор, базиран на Dash 8, който може да се превърне в основа за бъдеща продуктова оферта.

По подобен начин германският аерокосмически център DLR и авиационната изследователска къща Bauhaus Luftfahrt изучават потенциалната модификация на съществуващите 19-местни самолети като британския Aerospace Jetstream 31 и холандския Dornier 228 на електрическо или хибридно-електрическо задвижване в рамките на проект за сътрудничество за проучване на локалните пътувания.

На снимката: Турбовитлов самолет Dash 8 (сн. Интернет)
image




loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 0

Напиши коментар

Задължителни полета*

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола
whitewater.bg

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка