Горещи новини
- Френски и индийски изтребители Rafale в съвместно учение в Индия
- Часове преди Байдън да встъпи в длъжност, ОАЕ подписа договор със САЩ за закупуване на 50 F-35 и 18 MQ-9
- И двете полски хеликоптерни програми закъсняват
- Турският военен износ е намалял
- Реч на президента на САЩ Джо Байдън: Трябва да възстановим душата на Америка
- Португалия обмисля откриването на международно училище за обучение на военни пилоти
- И руската артилерия участва за първи път в "онлайн"-учения
- В Судан се е разбил Ми-24
- Час преди клетвата на Байдън: споразумение между ОАЕ и САЩ за 50 броя F-35
- Малайзийската плаваща БМП Gempita

При разследването комисията открива ред нарушения:
- След последното му кацане на летище София не са били поставени на определените места заглушки. Те предпазват двигателите и енероидно-мембранните прибори от попадане на вода в тях.
- Самолетът е бил измит със смес от вода и противообледенителна течност. Но това станало с българския препарат “Ледогон” вместо с английския “Килфоз” или съветския “Арктика”. На всичкото отгоре препаратът този ден бил неправилно допълнително разреден от обслужващия персонал.
В резултат на това аеропланът бил напръскан със 75 % на сто вода и само с 25% “Ледогон”.
- В съпроводителната ведомост са били записани 34 пасажери, докато в действителност те са 44. Били качени и 10 души от рейс за Варна в 8,45 часа.
Разказ на оцелял пътник:
След като се качихме на самолета, запалиха двигателите, но ми направи впечатление, че пилотът ги запали доста трудно. Прекалено дълго се задържахме на пистата.
Само две минути след като полетяхме, почувствах странично разклащане, после се чу специфичен шум - нещо като трясък. В следващия момент самолетът се удари в земята и се потроши.
Отвсякъде започнаха да се чуват писъци...
loading...
Други публикации
Напиши коментар