НАСА: В космическата "зона на живот" е открита втора Земя /ВИДЕО/

Pan.bg 24 яну 2021 | 12:03 views (1233) commentaries(0)

Специалистите на НАСА с помощта на телескопа "Кеплер" откриха нова планета, която е само малко по-малка от нашата и се намира в така наречената "зона на живот". На повърхността на планетата има комфортна температура и достатъчно светлина. Ако на планетата има течна вода, животът може да съществува на нея.

Астрономите на НАСА са открили в космическата "зона на живот" планета, която е с почти същия размер и условия като Земята. Експертите на космическата агенция наричат ​​„зоната на живот“ зона от космоса, разположена на определено разстояние от звездите.

Новата планета е малко по-малка от Земята. На повърхността на такива небесни тела в "зоната на живот" има комфортна температура и достатъчно светлина за съществуването на вода в течно състояние. Търсенето на такива планети продължава от пет години. През това време учените са открили повече от хиляда екзопланети. Например в края на 2013 г. е открита планета до къснооранжевото джудже - KOI-4742.01, чийто радиус е с 29% по-голям от този на Земята, а температурата е много близка до температурата на нашата планета.

Източник: piter.tv Снимка: ichef.bbci.co.uk Видео YouTube, автор Falcon Lawyer