/ВИДЕО/: Камерата на Perseverance NASA е заснела странни обекти на Марс

Pan.bg 04 мар 2021 | 21:37 views (871) commentaries(0)

Уфолозите са открили на червената планета "метални конструкции".

Камерата на марсохода на Perseverance NASA е заснела странни обекти на Марс. Роувърът продължава да изпраща на Земята фотографии и видеозаписи на пейзажи от повърхността на червената планета. Експертите припомниха, че оборудването на марсохода има достатъчно висока резолюция, така че учените да могат внимателно да видят обектите на изображенията, както и техните детайли.

В едно от изображенията, изпратени на Земята, виртуални уфолози забелязали „метални конструкции от изкуствен произход“. Експерти, които вярват в конспиративните теории, твърдят, че американската Национална агенция по аеронавтика и изследването на космоса не случайно е изпратила Perseverance именно в този конкретен регион на Марс. Те добавиха, че марсоходът трябва да изследва аномалия, открита преди това от учените в кадри от орбитата на Земята.

"Ако се вгледате внимателно в снимките, направени от новия роувър на НАСА, ще забележите нещо много, много странно. Откъде идват металните конструкции на Марс? Може да се предположи, че това е резултат от дейността на извънземни цивилизации, чиито представители са посетили Червената планета много преди нас “, заявиха уфолозите.

Източник: piter.tv Снимка и видео: YouTube/BEHIND THE SCENES