КАКВО Е ПОЛОЖЕНИЕТО С БЪЛГАРСКИТЕ МИГ-29

Pan.bg 27 мар 2021 | 21:12 views (3437) commentaries(2)
img
pan.bg

На 25 март, както вече писахме, успешно преминаха летателните изпитания на самолет МиГ-29, борд 14 в авиобаза Граф Игнатиево.
Подполковник Калин Атанасов и подполковник Любомир Славов осъществиха проверките по самолета и двигателите във въздуха в два последователни полета. С тях завърши етапа на контролно-възстановителните работи, изпълнявани на всеки 1000-часа нальот на самолет МиГ-29. Те са важна част от цялостния процес, съгласно който инженерно-техническият състав на ескадрилата за периодично обслужване и войскови ремонт осъществява реалната дейност по възстановяване на летателната годност на изтребителите. Това е изпълнението на българската част от мероприятията по авиационната техника от договорите, сключени между АО „РСК „МиГ“ и Министерство на отбраната.
Предстои комисия да приеме извършените наземни и летателни изпитания и да излезе със заключение по отношение на последващата експлоатация на самолета.


Повече подробности за МиГ-29 сподели командирът на авиобазата бригаден генерал Николай Русев:

Представителите на РСК „МиГ“ работят усилено по изпълнение на договорите. Действително имаше закъснение. Но нека не забравяме, че 2020 беше година изпълнена с лишения и ограничения.
MиГ-29 е български самолет, от който не можем да се лишим с лека ръка. Това е гръбнакът на бойната ни авиация и ще ни е необходим, докато бъде усвоен и въведен в бойно дежурство новият Ф-16. Предсрочното му пенсиониране би било абсурдно предвид факта, че други страни – членки на НАТО, поддържат и модернизират руската си авиационната техника и зенитно-ракетни комплекси. Задавам си въпроса, защо никой не помогна на българската отбранителна индустрия да съхрани и развие способностите си за ремонт и модернизация на руската техника, както това се случва в Полша например?!

Да не говорим, че страни – членки на НАТО, поддържат и модернизират дори най-старите си образци авиационна техника, за да изразходят целия назначен авиационен ресурс. Като че ли само ние си позволяваме „лукса“ да бракуваме изправна техника….

Що се отнася до полетите със самолетите, които преминаха контролно възстановителни работи, мога да ви уверя, че първите два самолета са готови (б.ред. - първият вече бе изпитан на 25 март) и останаха само някои окончателни донастройки, които се извършват от специалисти в авиобазата. Много скоро очаквайте тестовите полети, които ще бъдат изпълнени от наши пилоти.
В допълнение към всички дейности, описани в договорите, представителите на РСК „МиГ“ безвъзмездно ще извършат ремонт на вертикалните
РАЗГЛЕДАЙТЕ ГАЛЕРИЯТА > > >
стабилизатори на още един самолет и други дейности, за които ще ви разкажа, когато бъдат завършени.
Мога да ви уверя, че бойното дежурство е гарантирано!




Навигирайте с бутоните под снимката, за да разгледате галерията!


КАКВО Е ПОЛОЖЕНИЕТО С БЪЛГАРСКИТЕ МИГ-29

ПРЕДИШНА СНИМКА 1/4 СЛЕДВАЩА СНИМКА

loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 2

  1. #1
    volxov5 10 апр 2021, 15:26
     
    0
     
    1

    КАКВО Е ПОЛОЖЕНИЕТО С БЪЛГАРСКИТЕ МИГ-29

    Много розово.....

    ``Повече подробности за МиГ-29 сподели командирът на авиобазата бригаден генерал Николай Русев:``

    Какво чета,както и вие.

    – ``Преди време РСК „МиГ“ предложи на българската страна новия многоцелеви изтребител МиГ-29М/М2, който реално е „МиГ-35“ от поколение 4++ при изгодна цена, като се ангажира да изкупи нашите стари самолети.
    Тогава генералният директор на РСК „МИГ“ каза, че ако българите купят 10 бройки, той ще подари още два отгоре…``

    Това го е казал 2 ия Български космонаф...генерал майор Александър Александров...

    p.s.

    За мене,не е яйце а златна кокошка.
    Какво ме интересува,мнението на бригаден генерал Николай ......

    И още:

    ``Освен това като “офсетна програма” предложиха авиоремонтният завод „Г. Бенковски“ в Пловдив да стане регионален център за Европа, Африка и Близкия изток за ремонт на двигатели и самолети.

  2. #2
    volxov5 11 апр 2021, 21:25
     
    0
     
    0

    Не знам,защо и се питам
    от 3224,до сега ..(3330....(...)

    Има прочитания и една оценка.
    Майната му.
    От един колега знам,че Чехите и Словаците си имат ``студен резерв``.
    Летища със самолети от Миг 19,до...... вие знаете,аз не....

    p.s

    Като купихте. тез прахосмукачски F ки,какво ще ги правите????

    p.s.1
    Пилота или президента Радев,за една мисъл или идея на американците се съгласи зa още едни самолети

    После,каkвo правите????????

    Ставате разногледи и довиждане!!!!!!

    p.s.2

    Вие не можете до пазара ви от среща да ходите за краставици и домати ,искате самолети.???

    После проблеми.......

Напиши коментар

Задължителни полета*

Социални мрежи

Поръчайте с до -25% отстъпка

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка