Saab достави задната част на фюзелажа на втори УТС T-7A за програмата за летателни изпитания

Pan.bg 27 юли 2021 | 15:55 views (657) commentaries(0)
img
хаджи Димитър СТАВРЕВ
pan.bg
По информация на saab.com

Saab изпрати втора задна секция на фюзелаж на УТС T-7A Red Hawk, който е предназначен за използване по програмата за летателни изпитания.

Производството и експедицията на тази задна секция на фюзелажа е най-новият крайъгълен камък в приноса на Saab за проектирането и развитието на УТС T-7A Red Hawk за ВВС на САЩ. Пратката бе изпратена на 24 юли 2021 г. от завода на Saab в Linköping (Швеция) до завода на Boeing в Сейнт Луис (Мисури, САЩ). След приключване на производствената фаза за инженерно и производствено развитие (EMD), чисто новото съоръжение на Saab в Уест Лафайет (Индиана, САЩ), ще поеме производството на задната част на фюзелажа на УТС T-7A.

„УТС T-7A демонстрира подхода на Saab към международния растеж и подкрепя нашата позиция като самолетостроителна компания от световна класа и уникален бизнес партньор. Заедно с Boeing постигаме нашата амбициозна визия: да предефинираме какво е тренировъчен самолет и да го проектираме и произведем чрез дигитално инженерство. Това представлява още един крайъгълен камък в изпълнението на нашите ангажименти“ заяви Йонас Хелм, старши вицепрезидент и ръководител на бизнес направлението Saab Aeronautics.

Boeing ще стикова задната секция от Saab с предната част, крилата, хоризонталните и вертикалните стабилизатори и опашката, за да получи завършен изпитателен самолет за използване в програмата за летателни изпитания от етапа EMD. Задната секция на фюзелажа от Saab е с инсталирани подсистеми - хидравлика, горивна и вторична енергийна система - и формира централната част от фюзелажа на самолета, от пилотската кабина до края на самолета.

През април 2021 г. Saab достави първата задна секция за T-7A Red Hawk. Тя бе използвана за сглобяването на статичен самолет за структурни изпитания. При пристигането си в завода на Boeing в Сейнт Луис, задната част от Saab бе стикована перфектно с предния фюзелаж за по-малко от 30 минути. Това постижение е доказателство за използването на дигитален дизайн и инженеринг, който ще осигуряват точност, ефективност и подобрено качество по време на проектирането и доставката на серийните T-7A Red Hawk.

T-7A Red Hawk е изцяло нова, усъвършенствана система за обучение на пилоти, предназначена ВВС на САЩ да обучават следващото поколение бойни пилоти за десетилетия напред. Самолетът използва подхода на Saab и Boeing за „нарушаване на нормите“ към проектирането, инженеринга
и производството на военни самолети, при който проекта T-X премина от концепция към първи полет само за 36 месеца.

image
loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 0

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка