Първи полет на японския лайнер MRJ

Pan.bg 11 ное 2015 | 09:58 views (3289) commentaries(7)
img Днес сутринта от летище „Комаки” (Нагоя) е извършен първия полет на летателния опитен образец на японския регионален лайнер MRJ (Mitsubishi Regional Jet), разработен от корпорацията Mitsubishi Heavy Industries (MHI) и нейната дъщерна компания Mitsubishi Aircraft Corporation.

Първият летателен прототип (р.н.JA21MJ) е построен в новия завод на MHI в Комаки-Минами и е в 90-местната конфигурация MRJ90. Първият полет идва с пет месеца закъснение от графика.

MRJ ще се произвежда в две модификации - MRJ70 (за 70-80 пасажера) и MRJ90 ( 86-96 пътника). Самолетът е с два двигателя Pratt & Whitney PW1217G.

Ще бъдат построени общо пет летателни прототипа, единият от тях ще участва в програмата за изпитания в САЩ.

Към момента има 223 твърди поръчки за закупуване на MRJ и опции за още 184, всички за версията MRJ90. От тях по 170 идват от американски авиокомпании. 10 самолета MRJ ще бъдат поръчани от японското правителство във VIP конфигурация. Първите серийни самолети ще бъдат произведени през 2017 г., което е с три годи по-късно от първоначалните планове.

image

image

image




loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 7

  1. #1
    Geocom 11 ное 2015, 10:35
     
    4
     
    3

    Боинг се срива като лидер в производството на самолети - на американците им останаха само оръжията като стока за износ - балонът "най-силната икономика в света" продължава да се надува със външен дълг и скоро ще гръмне.

  2. #2
    тошо12345 11 ное 2015, 10:46
     
    6
     
    2

    Много добре, нека има конкуренция и на този пазар, а не само доминация на Еърбъс и Боинг.

  3. #3
    анализатор 11 ное 2015, 11:25
     
    5
     
    0

    Този всъщност не се състезава с Боинг и Ербъс, а с Ембраер и Canadair. --> регионални самолети до 70-100 пътника.
    Канадците са най-близо да конкуренция с големите, но нещо закъсаха с парите и новата C серия закъснява сериозно.

  4. #4
    До разбиращ от всичко ном 11 ное 2015, 13:18
     
    4
     
    1

    Боинг никога, ама никога не е произвеждал самолети във същия клас.
    При следващата си пропагандна атака, няма да е лошо да поровиш за малко фактология, че инак работата съвсем издиша.

  5. #5
    Онзи 11 ное 2015, 20:25
     
    0
     
    0

    Boeing 737-100 е за 85 пътника. Това не е ли в същия клас?

  6. #6
    Онзи 11 ное 2015, 20:39
     
    0
     
    0

    Вж. http://www.airlinereporter.com/2011/09/1965-boeing-737-100-marketing-brochure/

  7. #7
    Geocom 11 ное 2015, 21:16
     
    0
     
    0

    До #4
    До разбиращ от всичко ном

    Гледам са ти отговорили - до преди 30 години другите ги нямаше - аджеба кой ги произвеждаше тогава. Боинг беше абсолютен лидер в продажбата на самолети а 737 и до сега е най големия му успех.

Напиши коментар

РЕГИСТРИРАЙТЕ СЕ, ЗА ДА КОМЕНТИРАТЕ СТАТИЯТА!


Регистрирай се

За реклама

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Новини от агенция Xinhua

Прочети още
eXTReMe Tracker