Горещи новини
- Честване на 200 г. от рождението на Георги Раковски във ВА "Г. С. Раковски" (ПРАЗНИЧНА ГАЛЕРИЯ)
- Тarom предлага 14 самолета за продажба
- RotorX ще тества тежкия безпилотник Pallerone в американската армия /СНИМКИ/
- Полски самолет M-28B от ВМС е прехвърлен в Турция за участие в мисия на НАТО
- Президентът на Иран: Това е отговор на вашето зло
- Руската РЛС "Резонанс-Н" ще застъпи на бойно дежурство на Нова земя не по-късно от юни /СНИМКИ/
- 31 години от първия полет на прототипа на Су-34
- /ВИДЕО/: Край бреговете на Луизиана се преобърна самоподемен плавателен съд
- China Central Longhao Airlines e поръчала пет карго самолета B767-300F
- Министърът на отбраната Красимир Каракачанов: Армията ще продължи да бъде в сърцето ми

Първият летателен прототип (р.н.JA21MJ) е построен в новия завод на MHI в Комаки-Минами и е в 90-местната конфигурация MRJ90. Първият полет идва с пет месеца закъснение от графика.
MRJ ще се произвежда в две модификации - MRJ70 (за 70-80 пасажера) и MRJ90 ( 86-96 пътника). Самолетът е с два двигателя Pratt & Whitney PW1217G.
Ще бъдат построени общо пет летателни прототипа, единият от тях ще участва в програмата за изпитания в САЩ.
Към момента има 223 твърди поръчки за закупуване на MRJ и опции за още 184, всички за версията MRJ90. От тях по 170 идват от американски авиокомпании. 10 самолета MRJ ще бъдат поръчани от японското правителство във VIP конфигурация. Първите серийни самолети ще бъдат произведени през 2017 г., което е с три годи по-късно от първоначалните планове.



loading...
Други публикации
Напиши коментар
Боинг се срива като лидер в производството на самолети - на американците им останаха само оръжията като стока за износ - балонът "най-силната икономика в света" продължава да се надува със външен дълг и скоро ще гръмне.
Много добре, нека има конкуренция и на този пазар, а не само доминация на Еърбъс и Боинг.
Този всъщност не се състезава с Боинг и Ербъс, а с Ембраер и Canadair. --> регионални самолети до 70-100 пътника.
Канадците са най-близо да конкуренция с големите, но нещо закъсаха с парите и новата C серия закъснява сериозно.
Боинг никога, ама никога не е произвеждал самолети във същия клас.
При следващата си пропагандна атака, няма да е лошо да поровиш за малко фактология, че инак работата съвсем издиша.
Boeing 737-100 е за 85 пътника. Това не е ли в същия клас?
Вж. http://www.airlinereporter.com/2011/09/1965-boeing-737-100-marketing-brochure/
До #4
До разбиращ от всичко ном
Гледам са ти отговорили - до преди 30 години другите ги нямаше - аджеба кой ги произвеждаше тогава. Боинг беше абсолютен лидер в продажбата на самолети а 737 и до сега е най големия му успех.