Горещи новини
- ВИСОКА ОЦЕНКА В ГОДИШНИЯ АНАЛИЗ НА АВИОБАЗА КРУМОВО
- ТЕМА С ПРОДЪЛЖЕНИЕ: ВЕТЕРАНЪТ ADNAN ОТНОВО В БЪЛГАРСКИ ВОДИ!
- Ще се разделят ли САЩ на „три Америки“ или какво е „американски ленинизъм“
- Със средства по "Програма за морско дело и рибарство": Напредва реконструкцията на Стария град в Несебър
- Turkish Airlines предлага 20% отстъпка за студенти - билетите на промоционални цени трябва да бъдат закупени до 15 февруари и важат за пътувания до 18 юни 2021 г.
- Хеликоптери на американската армия участват в съвместни учения в Гърция
- Rafael демонстрира усъвършенстваните възможности на тактическо радио и Sensor-to-Shooter решения пред Bundeswehr-а като край на втори етап от изследването Transparent Battlefield
- "Да се слееш с местността!" - така се тренират специалните сили на Виетнам
- Ту-214 ОН няма да останат без работа
- Тъкмят конкурс за ново ръководство на Летище София

С бойните машини на платформата "Армата" нямаше сериозни технически проблеми "като такива", заяви пред РИА Новости Виктор Мураховски, член на експертния съвет в управителния съвет на Военно-промишлената комисия.
„Но някои въпроси все пак възникнаха. По-специално, с двигателя. Той разви необходимата сила, но ресурсът му не отговаряше на изискванията на Министерството на отбраната. Следователно, първоначално танкът трябваше да работи в щадящи режими ", каза специалистът.
Според агенцията "сега всички проблеми със силовата установка са решени". "Двигателят има два режима на работа - мирно време, когато ресурсът е много важен, и военен - когато максималната мощност и скорост са приоритет на бойното поле", се казва в публикацията.
Отбелязва се, че мощността на двигателя, позволяваща на T-14 „Армата” да ускори до 90 километра в час и да премине около 500 километра без зареждане с гориво, варира от 1,2 хиляди до 1,8 хиляди конски сили. Мураховски добави, че първоначално военната техника е получавала френски топловизионни изображения, които впоследствие са заменени от руски.
Според него в основата на "Армата" е експерименталният танк "Обект-195", върху който са работили през 90-те години в Уралското конструкторско бюро за транспортно машиностроене.
През януари американското издание The Diplomat пише, че доставките на танкове Т-14 и бойни машини за пехотата Т-15 (БМП), създадени на базата на платформата "Армата", в руските въоръжени сили се забавят не само поради необходимостта от подготовка на производствени мощности, но и в частност, проблеми със силовата установка, трансмисията и прицелният комплекс.
През юли 2018 г. вицепремиерът Юрий Борисов заяви, че руските въоръжени сили не се стремят масово да закупуват танкове Т-14 поради високата им цена, предпочитайки да увеличат бойния потенциал на съществуващата военна техника чрез нейната модернизация.
Източник: lenta.ru Снимка: Александр Вильф / РИА Новости
Превод и редакция: pan.бг
loading...
Други публикации
Напиши коментар
"Руски експерт: Поради проблеми, руската „Армата” беше „експлоатирана в щадящи режими”
АБЕ ПАНЧОВСКИТЕ ТЪПАНАРИ НЕКАДЪРНИЦИ,
АБЕ ГАЛФОНИ ИЛИТЕРАТИ ТЕХНИЧЕСКИ,
АБЕ КРЕТЕНИ НЕУКИ,
КАТО НЕЗНАЕТЕ ПОНЕ ПИТАЙТЕ НЯКОЙ ДА ВИ НАУЧИ БЕ ДИВАНЕТА ПРАЗНОГЛАВИ!!!
КЪДЕ ГО ВИДЯХТЕ ТОЗИ ПРОБЛЕМ ЗА "ЩАДЯЩ РЕЖИМ" БЕ КАУНИ ИЗГНИЛИ.
ЧОВЕКЪТ СЪВСЕМ ПРОСТО И ЯСНО ВИ КАЗВА , ЧЕ СЪЗНАТЕЛНО СА ЗАЛОЖЕНИ ДВА РЕЖИМА НА РАБОТА НА ДВИГАТЕЛЯ - МИРНОВРЕМЕНЕН И БОЕН РЕЖИМ , НЕЩО КОЕТО СИ Е НАПЪЛНО НОРМАЛНО.
ПИТАЙТЕ ПОНЕ СТАРИТЕ ТАНКИСТИ ОТ БНА И ТЕ ЩЕ ВИ РАЗЯСНЯТ , ЧЕ ПО ЗЯНЧТИЯ И УЧЕНИЯ СЕ ТЪРКАЛЯТ УЧЕБНИ МАШИНИ С ИЗТИЧАЩ ВЕЧЕ РЕСУРС , А НОВИТЕ МАШИНИ СТОЯТ В БОЙНА ГОТОВНОСТ В ХАЛЕТАТА.
АМАН ОТ НЕКАДЪРНА ГАЛФОНЩИНА.
Отговор на коментар: #1
Скоро не бях влизал в сайта и съм учуден, че още си жив. Явно редовно си пиеш хапчетата.