Напускат пет опитни летци от българските ВВС...

Pan.bg 22 сеп 2012 | 10:42 views (16113) commentaries(58)
img Информация на Pan.bg

В рамките само на няколко месеца 5 опитни летци от елитната ни авиобаза Граф Игнатиево напускат. Както нееднократно техни колеги са споделяли – това са изключителни летци и достойни мъже. Те са участвали в многобройни български и международни учения, а някой от тях са преминавали нееднократно с МиГ-29 в небето над София по случай 6 май – Гергьовден.
Поради причини неоповестени официално от сайта на българските ВВС това сториха майор Атанас Бекяров, кап. Бисер Вуров, кап. Димитър Иванов, майор Светльо Табаков. След курса за приучване на млади летци на МиГ-29 напуска и техния инструктора кап. Янко Янков-Яно.
Всички те са на около 40 годишна възраст с нальот над 500 часа в небето, летели са на различна авиационна техника като са достигнали до това да управляват МиГ-29. И петимата летци са завършили Военновъздушното училище „Георги Бенковски” след 1993 г., като част от тях са опитни инструктори.

Да отдадем заслуженото с по-няколко реда за всеки от петимата и да им пожелаем здраве, късмет и успешни начинания, може би пак свързани с авиацията по-нататък!

Майор Атанас Николов Бекяров
Завършил през 1995 г. ВВВУ "Георги Бенковски" в Долна Митрополия.
Командир на ОУБЗ. (отделно учебно бойно звено). Инструктор на десетки пилоти на МиГ-29. Поемал тежки задачи и по Ер полисинг и в международни учения като „Шабла” и други.
image

Кап. Бисер Юриев Вуров
Завършил през 1996 г. ВВВУ "Георги Бенковски" в Долна Митрополия.
Едва 40 годишен той напуска ВВС.
image

Кап. Димитър Райчев Иванов
Завършил през 1996 г. ВВВУ "Георги Бенковски" в Долна Митрополия.
Включва се в носенето на бойно дежурство по Ер полисинг през 2009 г.
Управлява умело и МиГ-21 и МиГ-29.
Едва 40 годишен напуска родните ВВС.
image
Снимка - архив Фейсбук

Майор Светослав Костов Табаков
Завършил през 1996 г. ВВВУ "Георги Бенковски" в Долна Митрополия.
Пилот първи клас с общ нальот от над 700 часа.
image

Кап.Янко Иванов Янков-Яно
Завършил през 1997 г. ВВВУ "Георги Бенковски" в Долна Митрополия.
Инструктор на летци на МиГ-29, летец-пилот първи клас, заместник-командир на ОУБЗ
До 2009 г. има над 500 часа нальот в небето.
За него колегите казват, че е вечно усмихнатият и голям фен на
българската авиация. Лесно може да го познаете – синият му шлем с жълтата звезда се разпознават отдалеч.
Приятелите на авиацията са възхитени от него – по време на открити летателни дни в авиобаза Граф Игнатиево или на БИАФ-ите той е готов винаги да отговаря на всички въпроси на авиофеновете и въодушевено да разказва за въздушните боеве с познат победител – МиГ-29.
Ненавършил още 38 години напуска ВВС.
image

За съжаление навръх празненствата на 100 години български ВВС наистина 5 изключително опитни летци напуснаха...
Припомняме, че само преди дни официалният сайт на българските ВВС сподели друг тревожен факт за авиобаза Крумово:
"Много подготвени пилоти и техници напуснаха Крумово заради несигурността за бъдещето. Оказва се, че от 24-те летци, които преминаха курс на обучение на вертолет Cougar във Франция, 40 % вече са навън от базата".
В Крумово имат и друг проблем – в момента летят само 3 от общо 12-те нови хеликоптера „Кугър”.
Проблемите за българските ВВС не свършват дотук ако си припомним падналият МиГ-29, инцидента със самолет „Спартан” и това че щурмовите самолети Су-25 не летят вече четвърти месец.

Пожелаваме на всички в българските ВВС тази година да бъде последната от кризисните. Както 1912 г. е била първа и трудна, но след това следва възход за ВВС, дано и следващата да е такава! Догодина – нова техника и безаварийни полети!


П.П. – Pan.bg се извинява за някоя от неточностите свързана с дати, факти или други цифри. Ако искате да ни редактирате пишете ни на airgroup2000@dir.bg


image
Отминаха времената, в които майор Бекяров обучаваше млади български летци

image
МиГ-29 остава без 7 свои летци. Припомняме, че заради едногодишно обучение в Китай кап.Славов и полк. Димитър Петров също не летят засега на изтребителя. Но пък могат да пробват как е на новите китайски изтребители.
loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 58

  1. #1
    kitai 22 сеп 2012, 12:57
     
    0
     
    0

    Китай ли , я разкажете нещо повече ?!

  2. #2
    Випуск 95 22 сеп 2012, 13:26
     
    0
     
    0

    Уточнение, Атанас Бекяров е Випуск 95, и адмирации за доблестта и смелостта на новите о.р.!

  3. #3
    123 22 сеп 2012, 13:53
     
    0
     
    0

    Вуров е 96
    Янков е 97
    Табаков е майор
    Благодаря на админите че повдигат този така наболял въпрос

  4. #4
    Bulgarian 22 сеп 2012, 14:05
     
    0
     
    0

    Всеки с години за пенсия и малко повече акъл, напуска потъващия кораб. Тъжно за ВВС, но и хубаво за младите мечтатели които чакат своя ред.

  5. #5
    Ум Белия Делфин 22 сеп 2012, 14:08
     
    0
     
    0

    Ами късмет в живота да им пожелая на колегите:-)))
    Друго - какво?
    От авиация не разбирам.Но съм сигурен че ако и в другите специалности се пенсионираха след 15 г. служба сега щяхте да пишете нещо от рода на" 573 капитани и майори се уволняват този месец след като си събраха УП-тата".
    Просто на хората да там и е писнало от началнически безумия и планове на които единственото общо им е че никога не се получават.И че са предпоследни де.

  6. #6
    Перспектива ВВС, няма 22 сеп 2012, 14:23
     
    0
     
    0

    До заветната дата 16 октомври остават 23 дни..., а от МО се очаква следната обява: търсят се добре подготвени пилоти за ВВС, 1-ви клас, с нальот минимум 800 часа на боен самолет, за изпълнение на задачи по Ер полисинг, и срещу минимално заплащане... (че е криза голяма, а пари няма) Ама вече и пилоти няма!!!

  7. #7
    fen 22 сеп 2012, 14:29
     
    0
     
    0

    четях тези коментари и ми възникна един въпрос-останаха ли подготвени пилоти(независимо дали са инструктори или не са)???ще спасяваме ли Българската авиация или ще наблюдаваме само как умира малко по малко

  8. #8
    Еремиев 22 сеп 2012, 14:51
     
    0
     
    0

    Познавам ги лично и петимата и се радвам, че са успели да съхранят живота си въпреки недостатъчния нальот.
    Но пък имат перспектива. Може би нашите "умни" държавници ще ги наемат като "бригадири" за приучване на младите летци когато авиацията остане без инструктори на МиГ–29.

  9. #9
    асд 22 сеп 2012, 15:31
     
    0
     
    0

    А сега накъде? Може би г-н Борисов, г-н Дянков и министър А.Ангелов имат вече някоя блестяща идея как да оправят нещата, след като доведоха авиацията до пълна разруха, а хората, за които летенето е не само професия, но и съдба до такава демотивация, че в най-продуктивната си възраст да се приземят завинаги.

  10. #10
    jepp 22 сеп 2012, 15:53
     
    0
     
    0

    Абе вие на сте ли разбрали, че отдавна БЪЛГАРСКИТЕ ГЕНЕРАЛИ са на принципа - "Няма полети

    няма проблеми!!!" Та това пенсиониране им идва дюшеш... Гледайте само през следващите няколко

    седмици покраи "100 години ВВС" какви приказки ще се изприказват... И кокло розово ще е всичко. Айде късмет!!!

  11. #11
    pi4 22 сеп 2012, 16:34
     
    0
     
    0

    вие не разбрахте ли че още летци са намислили да бягат , нека си останат генералите и те да дежурят,нека си остане всичко и да се кефят,нека са живи и здрави,ще се махат летци които нямат право на пенсия-нека да е ясно това и на вас и на всички генерали и на ББ

  12. #12
    кире 22 сеп 2012, 18:49
     
    0
     
    0

    може би така е трябвало да се случи,но браво на всички пилоти за стойцизма-покланям им се

  13. #13
    nig 22 сеп 2012, 18:59
     
    0
     
    0

    Не, не е трябвало така да се случи.До тук го докараха управляващите с безхаберието си. Дано поне сега им светне лампичката и да се размърдат.

  14. #14
    кире 22 сеп 2012, 20:24
     
    0
     
    0

    с Беки тръгвам навсякъде, лошото е че вече не е част от нас,трудно бихте ме разбрали ....но няма значение,за мен си е част от ВВС - неразделна-колко жалко че го загубихме като колега и професионалист,много жалко...

  15. #15
    идеалист 22 сеп 2012, 20:48
     
    0
     
    0

    Баща ми беше пилот,затова си позволявам да напиша нещо.Винаги съм си мислил че пилотите са най-здравите,най-можещите и най-качествените хора в тази държава,но като гледам какво е отношението към тях ми се реве и започвам да си мисля че съм късметлия че отрязаха в АЛК-то когато кандидатствах,И ПАК МЕ БОЛИ,как може толкова да сме жестоки към тях-нека се направи експеримент =да отиде Дянков или ББ или който и да е от тях и да се постави на тяхното напрежение и натоварване,нека да видим дали биха говорили след това същото.....да влезнат в мините........да станат водолази ........и пак да ми говорят...на цялата планета уважават тези професии само ние сме наи умните -много много мога да разсъждавам,но едва ли би ме чул някой...защо не попитахте някоя от техните жени как се е чувствала...не и на Вуров че тя все е с началничките:)))

  16. #16
    незнайко 22 сеп 2012, 21:45
     
    0
     
    0

    Не е за един месец,някои са пенсионери по-отдавна(да не кажа от почти година)!
    Иначе всичките са ми приятели,а половината съм ги учил на туй-онуй в авиацията.Да са живи и здрави и КЪСМЕТ в цивилния живот!

  17. #17
    :) 22 сеп 2012, 21:54
     
    0
     
    0

    "Животът е хубав и спасение дебне от всякъде" !!!
    Честито на колегите, които се спасиха! Да са живи и здрави! Успех!

  18. #18
    dembi 22 сеп 2012, 22:19
     
    0
     
    0

    не само летци си заминават-и ИТС-то се махат,и то без право на пенсия-защо ли?на всички взели това решение им пожелавам успех в живота и съм сигурен че ще успеят,защото не са свикнали да лежат и да чакат помощите на държавата,нека имате поне малко късмет

  19. #19
    УВООООООООО 22 сеп 2012, 23:51
     
    0
     
    0

    Не разбирам какъв е тоя рев и плач тук.Момчетата да са живи и здрави направили са си годинките за пенсия и дим да ги няма.АКО ВСИЧКИ БЯХА ТАКА през годините, нямаше да лежат на земята лейтенантите а щяха да летят.На времето като си направеха 10 години и се почваше болни,то и болежките си ги имаха щото летяха много, по чуждо-липса на морал и вън от партията и айдеееее увоооо.А сега какво за 15 години 500часа ,че то това е 34 часа на година. Ами правилно бягат,то си е за бягане и радост че са останали живи с толкова малко нальот толкова години. Здраве и късмет живота продължава!!!!!!!!

  20. #20
    Пенчоо 23 сеп 2012, 07:53
     
    0
     
    0

    Едно време и лейтенантите имаха подготовка и носеха бойно дежурство, а сега накъде ????

  21. #21
    :) 23 сеп 2012, 09:36
     
    0
     
    0

    Ами сега?! На кого да вярваш!!!
    http://pan.bg/view_article-1-12752-95-ot-kadrite-na-VVS-pridobili-pravo-na-pensiq-izbirat-da-ostanat-na-sluzhba.html

  22. #22
    Han Solo 23 сеп 2012, 11:47
     
    0
     
    0

    До кога ще търсим причините извън нас за ставащото във ВВС. Да не забравяме, че ВВС ги предадоха продажните генерали, полковници и все осталная .......... от 90-а година насам единствено с цел по-големи пагони и по-вискоки служби, имена няма да споменавам, всичките са произлезли от Графа и тн.т. Някой да си спомня генерал от ВВС да си пуснал рапорта в знак на несъгласие с водената от правителството политика? Няма да намерите такъв, защото те не нямат достойнстово, хората с достойнство са тези 5 истински офицери и мъже на който им стиска да го направят в знак на несъгласие със всичко ставащо във ВВС.
    Пожелавам успех на момчетата и попътен вятър в живота, той не свършва във ВВС има къде да се лети и навън:)

  23. #23
    Svetlan Stoyanov 23 сеп 2012, 15:42
     
    1
     
    0

    Те са свестни момчета. Поздравявам ви, приятели и ви желая успехи. Тук в Африка има място за такива като нас. Всеки пилот от нашия тим прави по 300 - 400 часа на година, а и хората тук ни харесват и се наложихме. Успех и попътен вятър, след като нашата страна не ни иска има други страни, на които им трябваме, а ако Родината е в нужда ... нашия тим е готов. Макар да не говорят за резерв на пилоти изтребители, ние сме намерили начин да си поддържаме подготовка, без на Бате Бойко, Дянков, Станишев, Първанов .... смешните социални помощи.

  24. #24
    krasi 23 сеп 2012, 18:26
     
    0
     
    0

    Радвайте се, че сте живи. Не съм предполагал, че подготовката на летците във ВВС е толкова зле.

  25. #25
    Ум Белия Делфин 23 сеп 2012, 18:43
     
    0
     
    0

    Този сайт ми харесва!Трябва да пратите покана на министъра за приятелство във Фейсбук!Нали все се хвали че е много модерен.
    Да прочете що мисли военния човек.

  26. #26
    риформа 23 сеп 2012, 19:35
     
    0
     
    0

    Тъжно

  27. #27
    Az 23 сеп 2012, 20:48
     
    0
     
    0

    Малка поправка в данните - петият е Краси Николов, а Яно все още е на служба. И на петимата пожелавам само успехи и удовлетвореност в новото поприще.

  28. #28
    Preslav 23 сеп 2012, 21:08
     
    0
     
    0

    Яно не си ли тръгва след края на курса? Чух и от други това... И чух, че са общо 6 - сега с Краси Николов, наистина стават 6...

  29. #29
    MAM 23 сеп 2012, 21:26
     
    0
     
    0

    ПАН, проверете дали не сте в грешка. Табака и Митьо Иванов са пенсионери от преди няколко месеца. На Бекяра, Буров и останалите, помнете ми думата, им е дошло до гуша, от какво, незнам, те да си кажат.
    Все едно. И преди бях писал, че има моменти в живота на авиацията, когато масово си тръгват хора, по няколко накуп. Проблема е в това, че си тръгват посред кризата, това е знак, че ВВС не отиват на добре. Човек за да си тръгне или е много обиден или му идва в повече напрежението, което рано или късно си казва своето.
    Да им пожелаем с каквото се захванат да успеят, че трудности ги очакват извън армията. Не плаша, споделям опит. Въпроса е да не се предават и да навеждат глави, както са го правили понякога до сега.

  30. #30
    незнайко 23 сеп 2012, 21:49
     
    0
     
    0

    Ако някои началници продължат да се е...т с Яно,той май няма да изчака "края на курса"!!!
    И ТОГАВА ЩЕ Я ВТАСАТ!!!

  31. #31
    песимист 23 сеп 2012, 22:39
     
    0
     
    0

    хм-м-м,значи паметника на ВВС е построен точно навреме

  32. #32
    САС 23 сеп 2012, 22:50
     
    0
     
    0

    На кого му пука .... важното е на единия да му се върже пицата а другия да има да реже ленти. Живеем в една измислена PR държава, която се лута като пумпал и на всеки 4-ри години повтаряме едни и същи грешки.

  33. #33
    егер 24 сеп 2012, 00:14
     
    0
     
    0

    Аз да попитам нещо запознатите.Не конкретно , а по принцип!
    Има ли някакъв пазар за военни летци като наемници или след пенсиониране се вливат в гражданската авиация след приравнителните тапии?

  34. #34
    Preslav 24 сеп 2012, 00:38
     
    0
     
    0

    Има, има - в Уганда и Мали - редица примери с българи...

  35. #35
    Анти Ньойи 24 сеп 2012, 10:51
     
    0
     
    0

    За всичко е виновен министъра на отбраната - разполага с власт на султан. Но за Аню Ньойски паша не пилотите, а приятелчетата пенсионери по пределна възраст са по-важни. А и Дянков, какво се прави на луд - изгониха пенсионерите от МВР, а в МО не престават да ги назначават. Създадоха най-скъпия бюрократичен апарат в държавата. За тях пари има, но за пилотите и за гарнизоните на сухопътните войски - няма! Браво Аню, браво Ньойски! Със сигурност ще влезнеш в историята - ти си знаеш как...

  36. #36
    becky boy 24 сеп 2012, 20:39
     
    0
     
    1

    Момчета, пишейки тези коментари наясно ли сте със всичко което се случва във ВВС, за да си позволявате да коментирате? Това положение на ВВС не е от вчера. Преди мноого години на моето поколение ни беше казано, че за да се съхраним не бива да летим!!! Невероятно но факт - един пилот като не лети е обречен да не е пилот т.е. УБИВАТ ГО! Това бяха все видни командири като Михо Михов, Стефан Попов и по- малките тогава Парапунов, С. Симеонов и други по - незнайни началници. Проблема на ВВС днес е, че днешните ПР ГЕНЕРАЛИ, те си знаят кои са, няма да си губя времето да им изписвам имената, не направиха нищо за да променят това, даже напротив - на всеки отишъл си в пенсия пилот, не пожелаха да подготвят други. ЕЕххх имаше хора да сменят отишлите си - а днес няма - отива си някой и няма кой да го смени. Това е. Някой беше написал Беки да си каже - е казвам го - махнах се заради очакваните законодателни промени. А другото не е мой проблем. Проблем ми беше когато жена ми и децата ми не ме виждаха в къщи. Но това време отмина. ГОСПОДА ГЕНЕРАЛИ И КАНДИДАТ ГЕНЕРАЛИ, ЗАПОМНЕТЕ ЕДНО , ПРОБЛЕМИТЕ НА ВВС, КОИТО ВИЕ ПРОДЪЛЖАВАТЕ ДА СЪЗДАВАТЕ, НЕ СА ПРОБЛЕМИ НА ХОРАТА, КОИТО ВИ ДОНАСЯТ И КРЕПЯТ ГЕНЕРАЛСКИТЕ ПАГОНИ!!! Ако някой иска да спорим нека заповяда.

  37. #37
    кире 24 сеп 2012, 21:17
     
    0
     
    0

    Беки-доста мек си в изказването си

  38. #38
    MAM 25 сеп 2012, 08:41
     
    0
     
    0

    Наско, аз написах, да си кажеш. Ако се вгледаш в инициалите ми ще ти стане ясно кой съм. Аз се досещам за причините за напускането ви, защото с повечето от вас се видяхме март месец.
    Знам, че не ти е било леко да вземеш това решение, но ти пожелавам да си гледаш семейството и пчелите със здраве.
    Гледай напред. Има живот и отвъд синята ограда.

  39. #39
    becky boy 26 сеп 2012, 21:08
     
    0
     
    0

    МАМ да си жив и здрав ти и семейството ти. Когато имаш път към Пловдив, обади се. Ще пием по едно, ще хапнем мед и по едно мое вино ще ударим.

  40. #40
    Preslav 26 сеп 2012, 21:14
     
    0
     
    0

    Само аз не научих кой е МАМ. Ще поразпитам на 6 октомври:)))
    Направили сте нещо наистина, което изисква много вътрешна сила. Ако сте видели новината от току що и за това, какво мисли Ангелов за увеличението на заплатите и рязането на придобивките, е най-доброто което сте направили.
    Поздрави на всички от КРИЛЕ, бъдете наистина живи и здрави и правете най-хубавото - обръщайте повече внимание на семейството вече.

  41. #41
    кире 26 сеп 2012, 21:16
     
    0
     
    0

    толкова се получава глупаво,всичките които са действащи и траят от страх,надяват се такива като вас-вече свободни от страха и можещи да кажат истината-как работят някой ,как други дремят,как се получава така,че едни бъхтят и денем и нощем а други обират лаврите-жалки сме всички българи

  42. #42
    SHLOKO 26 сеп 2012, 21:33
     
    0
     
    0

    Така е Кире. Не те знам кой си, но има много дремещи елеманти в тази авиация, които вземат от парите на летящите и дежурящите. Как да ти го кажа не знам, но след като излезнах от системата, разбрах Данчовизма, Лаловизма и т.тн. А и друго разбрах - съдирай си задника, ако щеш, няма благодарност - освен ако не носиш името на журналистка от БТВ - най продажната телевизия.

  43. #43
    кире 26 сеп 2012, 21:43
     
    0
     
    0

    Данчовизма,Лаловизма,Резаркзизма,и много много други съм чувал,но не ги познавам лично и не съжалявам,това е най-големия ни проблем като нация - все си мълчим,а що се отнася до това кой съм бих ти се представил с удоволствие ,но засега немога

  44. #44
    AZ 27 сеп 2012, 00:01
     
    0
     
    0

    Ех Кире, Кире, всички сме се криели, което е много лошо.! АПОСТОЛА се е борил срещу цяла империя, а ние не можахме да се преборим срещу.... ти навярно ги знаеш?! Добре,че не е жив да види какви последователи има.

  45. #45
    ПРОМЯНА 27 сеп 2012, 11:45
     
    0
     
    0

    ... време е за смяна на командата не "По самолетите!", а "Към катапултите!". Има няма 5-6 изправни седалки, нали? Или от място, или по кръга..., за да няма косвени жертви!

  46. #46
    Драго 02 окт 2012, 20:25
     
    0
     
    0

    Познавам добре и петимата! Разкошни,мъжки момчета !!!!!

    Ех...Държава,която допуска това,за мен не е държава!

  47. #47
    предан 02 окт 2012, 20:44
     
    0
     
    0

    УЖАС!!!!!!!

  48. #48
    предан 02 окт 2012, 20:46
     
    0
     
    0

    Всички на улицата-тия ни съсипаха!

  49. #49
    Az 02 окт 2012, 22:20
     
    0
     
    0

    За съжаление, светлина в тунела няма, няма и да има скоро. Жалкото е, че всички тези момчета биха дали всичко от себе си(сигурен съм в това-познавам ги отлично), ако имаха и искрица надежда, ако виждаха, че се правят някакви опити за това. За съжаление всяко нещо си има граници, праг на търпимост. А още по-лошото е, че няма да са последните.....

  50. #50
    kiskinov 03 окт 2012, 22:56
     
    0
     
    0

    Голяма загуба за БГ авиацията! Страхотни момчета! Жалко, че няма да виждаме умората и усмивките в очите им след връщане от полет. Граф Игнатиево няма да е същият без тях. Успех в бъдещите начинания! Живи и здрави!!!

  51. #51
    pishmana 04 окт 2012, 19:24
     
    0
     
    0

    Благодаря за упорството на админа, но го моля да поразрови за инфо и от другите бази - картинката е по-зле... А на мъжете, сменящи попрището - здраве и късмет, момчета, сигурен съм, че нищо няма да ви се опре!

  52. #52
    Капитан 04 окт 2012, 20:27
     
    0
     
    0

    Петима опитни напуснаха... А колко други напуснаха преди на успеят да натрупат опит? А колко различни специалисти просто ги махнаха? На път са да изчезнат цели системи оръжия, не стари, а такива, каквито примерно в Сирия си вършат работата. Всъщност армията изчезва, затова който може, да се маха навреме, така или иначе единици ще стигнат до военна пенсия.

  53. #53
    Preslav 04 окт 2012, 21:30
     
    0
     
    0

    Пишмане, много добре се покрива информацията от структурите и е трудно...
    Само тук е възможно някой да сподели нещо и после да го направим на новина.
    Така че ако си готов ще сме благодарни...

  54. #54
    дамн 04 окт 2012, 21:36
     
    0
     
    0

    много важно, че напускат. Има други вмест тях http://www.lex.bg/bg/laws/ldoc/2135807159

  55. #55
    Preslav 04 окт 2012, 21:38
     
    0
     
    0

    Хахахах! То скоро така и самолетите ни ще сменят и други чужди пилоти ще охраняват небето ни. СРАМ!

  56. #56
    nik 04 окт 2012, 21:49
     
    0
     
    0

    Uspeh na kolegite...sat but true (Metallica)

  57. #57
    GUY 17 окт 2012, 23:21
     
    0
     
    0

    Добре дошли в редиците на "богатите" пенсионери ;) Дано и за вас се отворят добрите пътища НАВЪН.... и не забравяйте - добрия пилот е онзи ,който може да каже - АЗ БЯХ ДОБЪР ПИЛОТ!!!!!!!!! Успехи в бъдеще !!!! a.k.a GUY

  58. #58
    GUY 17 окт 2012, 23:27
     
    0
     
    0

    Добре дошли в редиците на "богатите" пенсионери ;) Дано и за вас се отворят добрите пътища НАВЪН.... и не забравяйте - добрия пилот е онзи ,който може да каже - АЗ БЯХ ДОБЪР ПИЛОТ!!!!!!!!! Успехи в бъдеще !!!! a.k.a GUY

Социални мрежи

Поръчайте с до -25% отстъпка

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка