Горещи новини
- Русия ще тества нов управляем снаряд за гаубица /СНИМКИ/
- ВВС САЩ и НАТО по време на учение отработиха "пробив" на ПВО в Крим /СНИМКИ/
- Руските военни затвориха хиляди квадратни километри във водите на Черно море /СНИМКИ/
- Фрегата TCG ISTANBULН, част от националната система за ПВО на Турция
- САЩ изпратиха ударна авионосна група в Южнокитайско море
- НАСА: В космическата "зона на живот" е открита втора Земя /ВИДЕО/
- /ВИДЕО/: Появи се видео от първия уикенд на Тръмп след президентството
- САЩ осъди действията на службите за сигурност по време на протестите в Русия /ВИДЕО, СНИМКИ/
- Тръмп поиска от Министерството на правосъдието да обжалва пред Върховния съд за отмяна на изборните резултати
- Земетресение с магнитуд 7,0 удари крайбрежието на Чили

. При изпълнение на полет по схемата летците започват снижение по глисадата за кацане. Изпълняват полета по разчетни данни. Блъскат се във височина встрани от глисадата. Оказва се че няма РСП за следене на екипажите по глисадата. Причина за катастрофата е груба грешка в ръководство на полетите и на командира на екипажа Р. Николов.
--------------------------------------------------------------------------------------
Rasho Sonq Radkovi Radkovi до ИЗЛИТАТ ПАРАШУТИСТИ И ЛЕТЦИ
На 31.10.1986 г. при полет с вертолет Ми-8Т борд N304 загива капитан Цветозар Георгиев Димитров (втори пилот). При полет по схемата ДСМУ вертолетът се удря в земята в околностите на с.Белащица.
Причина за катастрофа. Задачата е изпълнение на полет по схемата. След прелитане на ДПРС отчетено по АРК трябва да отлетят на РЗ-120градуса. Преди започване на разчетния завой искат пеленг те се оказват на пеленг 230 градуса. Явно компасът е подвел командира на екипажа. Той не реагира на това, че реално са се оказали над Родопите и са западно от РЗ.. Не реагира и РП да даде указание за оправяне на грешката, а разрешава изпълнение на РЗ и снижение.. Летците започват снижение по глисадата за кацане-реално са много южно. Изпълняват полета по разчетни данни на височина 1000м. Блъскат се във височина встрани от глисадата. Оказва се че няма РСП за следене на екипажите по глисадата. Времето е чудесно за полети ДГ 600 м. видимост отлична, разкъсана облачна маса-само върховете на Родопите са заети с мъгла и облаци и те се оказват точно там. Загива капитан Цветозар Георгиев Димитров. /Випуск 1977г./ удар във висок бор от страната на обучаемия. Първия пилот-инструктор и бордния инженер са ранени но живи.
loading...
Други публикации
Напиши коментар