The National Interest посочи най-уязвимото място на американските самолетоносачи

Pan.bg 14 юли 2020 | 21:20 views (1119) commentaries(2)
img
pan.bg
Журналистите от американското издание The National Interest посочиха възможността, от която противниците на САЩ могат да се възползват, за да изведат от строя основната ударна сила на американския флот (Unclogging a U.S. Navy Aircraft Carrier's Toilet Costs $400,000). Трудностите с тоалетните на корабите на ВМС на САЩ се превърнаха в своеобразна легенда. В случая със самолетоносачите обаче този проблем наистина приема опасни размери, пише в статията на The National Interest. Водопроводът и свързаните с тях системи не могат да се справят с тоалетните и често се запушват. Почистването на един отделен самолетоносач струва на бюджета на Пентагона около 400 хиляди долара. Американските анализатори през пролетта на тази година пуснаха доклад, в който бяха посочени повече от 150 системни проблеми, срещани при техническата поддръжката на самолетоносачите. Интересното е, че това състояние на нещата се превръща в нещо обичайно за корабите на ВМС на САЩ. Така например екипажът на самолетоносача USS George Bush (CVN 77) (на снимката) се сблъска с това неудобство още в първия си поход. В същото време моряците толкова често се занимават с дефектните тоалетни, че не винаги намират достатъчно време да изпълнят непосредствените си задължения. „В основата на тези проблеми е фактът, че самолетоносачите имат около 250 km канализационни и водопроводни тръби и трябва да се отделя невероятно много време за отстраняване на запушването дори на най-малката секция“ - отбелязват журналистите и добавят, че няма "алтернативи" за отиване до тоалетната на военните кораби. По такъв начин става очевидно, че извеждането от строя на американските самолетоносачи не е толкова трудна работа. За да се направи това, ще бъде достатъчно да се изчака, докато фекалната маса запуши тръбите и започне бъркотия на борда. Тази ситуация е най-благоприятна за нанасяне на поразяващ удар.
Л. Дойчинов
По информация на https://nationalinterest.org




loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 2

  1. #1
    Бай Вичо 15 юли 2020, 03:14
     
    4
     
    2

    Посерковци!

  2. #2
    Borei 15 юли 2020, 10:57
     
    7
     
    3

    "В същото време моряците толкова често се занимават с дефектните тоалетни, че не винаги намират достатъчно време да изпълнят непосредствените си задължения. „В основата на тези проблеми е фактът, че самолетоносачите имат около 250 km канализационни и водопроводни тръби и трябва да се отделя невероятно много време за отстраняване на запушването дори на най-малката секция“ "

    Ха-ха-ха.... Да им имаш проблемите само :)!!!! Дали милиарди, разработвали, правили, боядисвали... и ето някакви си тръби се били запушвали?

    А ние купуваме от тях самолети с надеждата, че ще са самолети? А тези с едни тъпи тръби не можели да се справят?
    Да им изпратим някой кмет от нашите черноморски градове, да им покажат, как се отпушват канализационни тръби директно в морето :)?

    Е, пак инжинер Ганев си е на светлинни години от американците :)!!!

Напиши коментар

Задължителни полета*